Director operational - Bacau
SC PREMIAN SERVICES CONSULT SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ai 5 sau mai mulți ani experiență pe o pozitie similara? Îți place să optimizezi costurile operaționale?
Consideri că ai abilități bune de monitorizare a operațiunilor? Îți place să lucrezi zi de zi la eficiența operațiunilor?
Prin îmbunătățirea proceselor determini inovare? Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?
Atunci esti un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.
BENEFICII
Salariu de bază motivant;
Tichete de masă;
Bonus trimestrial de performantă;
Mașină de serviciu;
Cursuri dezvoltare personală;
Contract perioadă nedeterminată.
Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai:
Consideri că ai abilități bune de monitorizare a operațiunilor? Îți place să lucrezi zi de zi la eficiența operațiunilor?
Prin îmbunătățirea proceselor determini inovare? Îți asumi responsabilitatea pe proiectele în care ești implicat(ă)?
Atunci esti un bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.
BENEFICII
Salariu de bază motivant;
Tichete de masă;
Bonus trimestrial de performantă;
Mașină de serviciu;
Cursuri dezvoltare personală;
Contract perioadă nedeterminată.
Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai:
- Experiență de minim 5 ani într-un post similar;
- Bune abilităţi de optimizare a costurilor operaționale, respectiv măsori și gestionezi costurile totale ale operațiunilor pentru a asigura o eficiență financiară și pentru a identifica oportunități de economisire a costurilor
- Calități excelente pentru eficiența operațiunilor, respectiv monitorizezi cât de bine se desfășoară operațiunile zilnice și procesele cheie în ceea ce privește timpul, costurile și calitatea rezultatelor;
- Abilități de observare și orientare către clienți și nevoile acestora;
- Capacitatea de organizare, coordonare, planificare și de asumare a responsabilităților;
- Capacitatea de a duce acțiunile la bun sfârșit în termenii stabiliți și de a depăși obstacolele întâlnite;
- Studii superioare finalizate;
- Permis categoria B.
Descrierea jobului
- Asiguri buna funcționare a companiei conform obiectivelor trimestriale;
- Comunici eficient și deschis;
- Monitorizezi cheltuielile, logistica, inclusiv depozitarea;
- Asiguri mentenanță la birouri, plus depozit;
- Implementezi planul de dezvoltare;
- Transmiți săptămânal rapoarte, gestionezi nivelul de cheltuieli;
- Monitorizezi performanța și indicatorii cheie.
Descrierea companiei
Clientul nostru este o companie națională cu o competență tehnică înaltă care oferă în pachetul standard de angajare pentru această poziție:
- Salariu de bază motivant;
- Tichete de masă;
- Bonus trimestrial de performantă;
- Mașină de serviciu;
- Cursuri dezvoltare personală;
- Contract perioadă nedeterminată.
Publicat
4 Mart. 2024
Reactualizat
3 Apr. 2024
Expiră
3 Apr. 2024