Candidatul Ideal
Ești o persoană organizată și cu simț administrativ dezvoltat?
Atunci, te așteptăm în echipa DIANA!
Ce ar trebui să îndeplinești:
- Studii superioare finalizate (constituie un avantaj);
- Experiența în comerț;
- Bune capacități de negociere;
- Bune cunoștințe de utilizare PC;
- Foarte bune capacități de comunicare și relaționare;
- Foarte bune capacități de organizare;
- Capacitate de coordonare și motivare a unei echipe;
- Orientare către îndeplinirea obiectivelor.
Descrierea jobului
- Conducerea, coordonarea şi controlul optim al activităţilor din magazin in vederea îndeplinirii obiectivelor stabilite;
- Gestiunea magazinului: stocuri, vânzări, profit, prețuri, inventare;
- Conducerea, coordonarea şi controlul angajaţilor magazinului;
- Implementarea în magazin a strategiei de vânzări a companiei;
- Optimizarea activității de vânzare și de aprovizionare în magazin;
- Întocmirea actelor contabile zilnice;
- Analizarea periodică a pieței;
- Implementarea principiilor de merchandising conform politicii de companie;
- Reprezentarea societății DIANA in fața diverselor organe de control și de administrație locală;
- Întocmirea diverselor situații și rapoarte de activitate și comunicarea periodică către superiorii ierarhici
Beneficii:
- Salariu motivant corelat cu performanțele obținute;
- Tichete de masă în valoare de 25 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
- Bonus lunar de performanta, cand este atinsa grila de KPI;
- Prima de Paște și Crăciun;
- Cadou din partea companiei cu ocazia zilei de naștere a salariatului;
- Cadou din partea companiei de Ziua Copilului - 1 Iunie ( doar pentru copiii minori);
- Calificare la locul de munca; Posibilitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu dinamic și performant.
Descrierea companiei
Magazinele DIANA sunt o rețea românească de magazine, prezentă în topul Local Key Accounts din România și cu o experiență de peste 30 de ani în retail. Cu peste 670 de angajați, rețeaua DIANA cuprinde 65 de magazine în județele: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.
Produsele și preparatele din carne DIANA acoperă în proporție de 99,9% sortimentația raionului de carne proaspătă și preparate din carne și reprezintă principalul atu pe care consumatorii nostri l-au identificat încă de la primul magazin inaugurat, dar și unul dintre pilonii ritmului accelerat de expansiune.
Rețeaua de magazine DIANA încurajează producția locală, astfel suntem întotdeauna deschiși în ceea ce privește listarea de produse ale producătorilor locali și suntem în permanentă căutare a tendințelor și inovațiilor universului de retail.