Candidatul Ideal
- Studii superioare tehnice de lungă durată (in domeniul: construcţii hidrotehnice, instalaţii, construcţii civile, ingineria mediului, mecanică, electrotehnică, energetică, electro-mecanica, electro-energetica);
- Vechime în muncă în specialitatea studiilor de minim 10 ani;
- Experienţă de minim 7 ani în funcţii de management sau de administrare a unor entități juridice publice sau private
- Cunoştinţe de management specifice companiei şi sectorului;
- Cunoaşterea aprofundată a cadrului legislativ şi de reglementare a serviciilor în domeniul alimentării cu apă şi de canalizare;
- Aptitudini de comunicare;
- Abilitati de negociere;
- Experienţă în elaborarea/dezvoltarea de strategii corporative şi participarea în implementarea unor proiecte de investiţii cu finanțare internă și externă reprezintă un avantaj;
- Competențe profesionale (planificare strategică, managementul riscului, management de proiect, operarea și dezvoltarea sistemului de alimentare cu apă, de canalizare și epurare);
- Bune competenţe interpersonale (imagine, leadership, abilităţi de comunicare, de susţinere argumentată a opiniilor proprii, de negociere, diplomaţie, orientare spre rezultate, gândire strategică, muncă în echipă);
- Nu a fost iniţiată şi nu se află în desfăşurare nicio procedură de natură penală împotriva sa şi nu are nicio condamnare penală.
Candidatii vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente:
Candidaţii trebuie să depună dosarele până în data de 09 ianuarie 2026, ora 15.00, ora României , la sediul societatii din Oradea ( secretariat , cam. 1 ), str. Duiliu Zamfirescu nr. 3. Dosarele de candidatură pot fi trimise și prin poștă, cu mențiunea că acestea trebuie să ajungă înainte de data de 9 ianuarie 2026, ora 15.00. Dosarele primite după această dată nu vor fi luate în considerare.
Dosarele vor conține obligatoriu dovezi de validitate a informaţiilor din CV şi referinţe despre activitatea derulată (recomandari), în caz contrar nu vor fi luate în considerare.
Dovezile de validitate a informatiilor din CV vor fi semnate in nume propriu pentru conformitate cu originalul . Documentele vor fi depuse în plic închis , cu mențiunea: Aplicaţie pentru poziţia Director general al SC Compania de Apă Oradea SA.
Candidaturile vor fi depuse în limba română.
După stabilirea listei scurte, candidații declarați admiși vor depune o scrisoare de intenţie (maximum 2-3 pagini ); scrisoarea de intenție va fi considerată oferta tehnică (conform OUG 109/2011) şi va conţine motivaţia candidatului, obiectivele propuse pe perioada de mandat și argumentarea alegerii sale pentru poziția respectivă. Termenul de depunere este 11 februarie 2026.
Interviul va avea loc in data de 12-13 februarie 2026 . Candidaţii selectaţi vor fi anuntaţi telefonic despre ora la care va avea loc interviul.
Descrierea jobului
Atribuții
Candidatul selectat va avea un pachet salarial în concordanță cu responsabilitățile funcției de Director General, în conformitate cu prevederile Legii nr. 111/2016 pentru aprobarea OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice completată și modificată și în limitele maximale aprobate de Adunarea Generală a Acționarilor Societății.
- concepe şi aplică strategii şi/sau politici de dezvoltare propuse de Consiliul de Administraţie şi aprobate de Adunarea Generală a Acţionarilor, respectând cerinţele politicii integrate calitate-mediu-sănătate şi securitate ocupaţională, a contractului de Delegare a Gestiunii Serviciului şi Licenţei de operator;
- participa la elaborarea bugetului, analizeaza propunerile inaintate, opereaza corectiile necesare
- aproba sistemul de raportare folosit pentru urmarirea realizarii bugetului;
- răspunde de realizarea programelor pentru: extinderea şi îmbunătăţirea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare, respectarea procedurilor de lucru, organizarea în condiţii de eficienţă a activităţii societăţii cu respectarea tuturor cerinţelor referitoare la asigurarea calităţii serviciilor şi protecţiei mediului şi sănătăţii şi securităţii muncii;
- coordonează si răspunde de implementarea programelor de investitii cu finanţare externă, buget şi surse proprii;
- răspunde de asigurarea condiţiilor de rambursare a creditelor externe si interne;
- răspunde de administrarea legală şi eficientă a întregului patrimoniu;
- este răspunzător, în condiţiile legii, pentru modul de îndeplinire a îndatoririlor sale legate de obligaţiile rezultate din Contractul de Delegare a Gestiunii Serviciilor şi în cel de mandat;
- stabileste obiectivele managerilor din subordine, termenele-limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor;
- evalueaza periodic activitatea managerilor din subordine;
- stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine
- răspunde de angajarea cheltuielilor materiale şi băneşti ale societăţii, conform B.V.C. aprobat;
- răspunde de respectarea disciplinei de producţie, contractuale şi financiare, de realizarea indicatorilor de performanţă;
- răspunde de angajarea societăţii în raporturile cu persoane juridice şi fizice, precum şi în faţa organelor jurisdicţionale.
- reprezinta compania in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organisme/organizatii cu impact real/potential asupra rezultatelor companiei;
- asigura o buna imagine a companiei;
- participa la intalniri de afaceri cu furnizori, clienti, organisme financiare si diverse institutii.
Candidatul selectat va avea un pachet salarial în concordanță cu responsabilitățile funcției de Director General, în conformitate cu prevederile Legii nr. 111/2016 pentru aprobarea OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice completată și modificată și în limitele maximale aprobate de Adunarea Generală a Acționarilor Societății.
Descrierea companiei
Compania de Apa Oradea SA cu sediul în Oradea, str. D. Zamfirescu nr. 3 este operator licentiat pentru serviciile cu alimentare cu apa si de canalizare si si-a propus urmatoarele obiective :
Pentru mai multe informaţii privind compania şi activităţile sale, vă rugăm accesaţi: http://www.apaoradea.ro/.
- Implementarea programelor de investitii cu finantare externa (in special fonduri de coeziune ) si cele din bugetul propriu
- Imbunatatirea relatiilor cu clientii si cresterea gradului de satisfactie a acestora
- Imbunatatirea eficientei companiei din punct de vedere administrativ , operational , tehnic si financiar
- Construirea unei structui integrate pentru asigurarea serviciilor utilitare de apa si de canalizare in Oradeași județul Bihor
Pentru mai multe informaţii privind compania şi activităţile sale, vă rugăm accesaţi: http://www.apaoradea.ro/.
Joburi similare
- 21 Nov. 2025
DIRECTOR GENERAL - Societatea SEPSI PROTEKT S.A.
FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL
Covasna1000 EUR net / lună


