Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

DIRECTOR GENERAL

PESCOTIM SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SOCIETATEA PESCOTIM S.A. anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de Director general al Societăţii PESCOTIM SA.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:
Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale de participare sunt:
Să aibă cetăţenie română sau cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiţia să aibă domiciliul în România;
Studii medii/universitare finalizate, respectiv studii medii/universitare cu diplomă de balaureat/licență sau echivalentă;
Experienţă profesională generală, de cel puțin 5 ani;
Experiență de minim 7 ani în consultanţă în management sau în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice ori societăţi din sectorul privat;
Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;
Fără înscrisuri în cazierul fiscal;
Fără înscrisuri în cazierul judiciar;
Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverintei medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
Să nu fi făcut poliţie politică, aşa cum este definită prin lege;
Să nu fi fost destituit(ă) dintr-o funcţie din cadrul unor instituţii publice sau al unor întreprinderi cu capital majoritar de stat sau să nu fi avut încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;Criteriile minime de selecie sunt:
cunostințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea
gandire strategică și previziuni
finanțe și contabilitate
managementul proiectelor
tehnologia informației
legislație
cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice
competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză
participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate
trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală
Criteriile de evaluare/ selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:
1. Dosarul de candidatură.
2. Matricea profilului de candidat.
3. Declaraţia de intenţie a candidatului

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
copia actului de identitate;
copia diplomelor de studii;
curriculum vitae;
copie documente care atestă experiența profesională (copie carnet de muncă, extras Revisal, copie contract mandat, adeverințe angajator);
cazierul judiciar/ declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
cazier fiscal/ declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare/ declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
declaraţie pe proprie răspundere privind statutul de “independent” conform formular nr. 4;
declaraţie pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale conform formular nr. 5
declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr.6 ;
declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 7;
declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, actualizata, sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr. 8.
declarație privind atragerea răspunderii în cazul falimentului/ insolvenței societăților administrate sau conduse conform formular nr. 9.* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Documentele necesare în procesul de recrutare/ selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii PESCOTIM SA (www.baltasacosuturcesc.ro)

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 08.04.2024, ora 12.00 la registratura Societăţii PESCOTIM SA în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director general al Societăţii PESCOTIM SA, precum numele şi prenumele candidatului.
Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.
Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a le fi anunţate personal prin intermediul postei electronice.

Descrierea jobului

Condiţiile generale de participare sunt:
Să aibă cetăţenie română sau cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiţia să aibă domiciliul în România;
Studii medii/universitare finalizate, respectiv studii medii/universitare cu diplomă de balaureat/licență sau echivalentă;
Experienţă profesională generală, de cel puțin 5 ani;
Experiență de minim 7 ani în consultanţă în management sau în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice ori societăţi din sectorul privat;
Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;
Fără înscrisuri în cazierul fiscal;
Fără înscrisuri în cazierul judiciar;
Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverintei medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
Să nu fi făcut poliţie politică, aşa cum este definită prin lege;
Să nu fi fost destituit(ă) dintr-o funcţie din cadrul unor instituţii publice sau al unor întreprinderi cu capital majoritar de stat sau să nu fi avut încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;Criteriile minime de selecie sunt:
cunostințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea
gandire strategică și previziuni
finanțe și contabilitate
managementul proiectelor
tehnologia informației
legislație
cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice
competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză
participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate
trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală

Descrierea companiei

Societatea PESCOTIM S.A. este o societate pe acțiuni, având ca acționar majoritar Unitatea administrativ teritorială Comuna Ghiroda, prin Consiliul Local Ghiroda, conform prevederilor Hotărârii Adunării Generale a Acționarilor nr.1/15.03.2023 și nr. 2/24.04.2023 si functioneaza in baza Legii nr. 3l/1990 privind societatile republicata, Ordonanței de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
Societatea are sediul social in localitatea Biled, nr. 224, cam. nr. 3, parter stânga, jud. Timiș și are următoarele puncte de lucru:
- Punct de lucru Ferma piscicolă Timișoara – Ghiroda, județul Timiș,
- Punct de lucru Ferma piscicolă Banloc, județul Timiș;
- Punct de lucru Ferma piscicolă Sacoșu Turcesc, județul Timiș;
- Bazin de desfacere situat în Timișoara, P-ța Badea Cârțan, strada Mihail Kogălniceanu, spațiu comercial nr. 12, județul Timiș;
- Bazin de desfacere situat în Timișoara, str. Iancu Văcărescu, Piața Iosefin, spațiul comercial nr. 131, județul Timiș. Societatea este persoana juridica romana, avand ca forma juridica de societate pe actiuni, activitatea acesteia fiind reglementata de actele constitutive si se desfasoara in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Publicat 11 Mart. 2024 Reactualizat 11 Mart. 2024 Expiră 10 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.