Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Director General Adjunct

Societatea De Transport Public Timisoara S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Societatea de Transport Public Timișoara S.A. organizează, la sediul societății din Municipiul Timișoara, B-dul Dâmbovița nr.67, jud. Timiș, procedura de recrutare și selecție de candidați pentru nominalizarea în vederea numirii Directorului General Adjunct al Sociețății de Transport Public Timișoara S.A.
Procesul de recrutare și selecție are ca scop identificarea, recrutarea și selectarea celui mai potrivit candidat pentru ocuparea postului de Director General Adjunct al Societății de Transport Public Timișoara S.A.
Acest proces de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, de la data concursului si HG 639/2023 de aprobare a Normelor Metodologice de aplicare, precum și cu cele ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Condiții de eligibilitate a candidaților
  • Capacitatea de exercițiu deplină
  • Experiență și pregătire profesională:
  • -Sunt absolvenți ai unui program de studii universitare de lungă durată sau echivalente (minim nivel ISCED 6), în unul dintre următoarele domenii fundamentale: științe economice sau științe inginerești;
    -Dovedesc o vechime în muncă de minimum 14 ani;
    -Au exercitat, pe o durată de minimum 6 ani atribuții de administrare, conducere, management ori coordonare de structuri, activități sau departamente, în cadrul unor entități publice si/sau private
  • Nu au fost condamnați definitiv, prin hotărâre judecătorească, pentru:
  • infracțiuni contra umanității;
  • infracțiuni contra statului ori contra autorității;
  • infracțiuni de corupție ori de serviciu;
  • infracțiuni privind înfăptuirea justiției;
  • infracțiuni de fals;
  • infracțiuni contra patrimoniului;
  • infracțiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului, cu modificările și completările ulterioare;
  • infracțiunile prevăzute de Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, dacă acestea au fost săvârșite cu intenție;
  • Nu au fost colaboratori sau agenți ai fostei poliții politice, astfel cum aceasta este definită prin legislația națională în vigoare;
  • Îndeplinesc cerințele stabilite prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări, precum și cele prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 639/2023 ;
  • Au capacitate deplină de exercițiu;
  • Să fie apt din punct de vedere medical, în conformitate cu prevederile legale aplicabile privind sănătatea în muncă.
  • Nu se află în conflict de interese ori în vreo altă situație de incompatibilitate, care i-ar face inapți pentru exercitarea funcției de Director General Adjunct al Societății de Transport Public Timișoara S.A.;


  • Constituie un avantaj :
    • Absolvent program MBA sau doctorat/post doctorat



    Nu pot participa la concursul de selecție persoanele care:
  • Au fost sancționațe pentru încalcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal
  • Au fost sancționațe pentru concurență neloială
  • Au calitate de manageri sau administratori la o altă societate cu același obiect de activitate și nu prezintă o declarație scrisă că, în cazul desemnării, renunță la aceasta
  • Au suferit condamnări penale definitive , care le fac incompatibile cu calitatea de director general adjunct
  • Au avut încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimele 12 luni și au fost revocați
  • Figurează pe lista managerilor și administratorilor cărora li s-a revocat mandatul din culpa lor
  • Dețin părți sociale sau acțiuni, ei, rudele, soția și afinii lor până la gradul al doilea, la altă societate al cărui obiect de activitate este asemănător cu cel al societății pentru care se face selecția
  • Descrierea jobului

    Depunerea dosarelor de candidatură
    Dosarele de candidatură vor fi depuse în termen de 30 zile de la data publicării anunțului, respectiv până la data de 03.07.2025, ora15 00, la sediul Societății de Transport Public Timișoara S.A. din Municipiul Timișoara, B-dul Dâmbovița nr.67, jud.Timiș,
    Dosarele de candidatură se vor transmite, în mod obligatoriu, în dublu format – fizic și electronic, după cum urmează:

  • Pe suport fizic: în plic închis și sigilat,
  • Candidații vor primi un număr de înregistrare și data depunerii candidaturii.
    Plicul va avea menționat “Candidatură pentru postul de Director General Adjunct al Societății de Tranport Public Timișoara S.A. ” precum și nume/ prenume.
  • În format electronic: prin transmiterea tuturor documentelor solicitate la adresele de e-mail: mariana_jura@yahoo.com , cu subiectul corespunzător: “Candidatură pentru postul de Director General Adjunct al Societății de Tranport Public Timișoara S.A.


  • Dosarele incomplete ori transmise doar într-unul dintre formatele menționate anterior (fizic sau electronic) vor fi considerate neconforme și vor fi respinse de drept.


    Rezultatele etapelor procesului de selecție vor fi comunicate individual, prin e-mail, fiecărui candidat, în termenul prevăzut pentru fiecare etapă.
    Eventualele contestații pot fi depuse la sediul Societății de Transport Public Timișoara S.A., din Municipiul Timișoara, B-dul Dâmbovița nr. 67, județul Timiș, în termen de 48 de ore de la data transmiterii comunicării individuale privind rezultatul selecției dosarelor.
    Soluționarea contestațiilor va fi comunicată individual fiecărui candidat, prin e-mail, în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data înregistrării contestației.
    Candidații declarați admisi la etapa I de selecție a dosarelor vor sustine un interviu pe baza Declarației de intenție care va avea loc la sediul Societății de Transport Public Timișoara S.A. din Municipiul Timișoara, B-dul Dâmbovița nr.67 , jud. Timiș în data de 21.07.2025.
    Rezultatul în urma susținerii interviului va fi comunicat individual, prin e-mail, fiecărui candidat, în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data interviului.
    Eventualele contestații pot fi depuse la sediul Societății de Transport Public Timișoara S.A., din Municipiul Timișoara, B-dul Dâmbovița nr. 67, județul Timiș, în termen de cel mult 48 de ore de la data comunicării individuale a rezultatului interviului.
    Răspunsul la contestație va fi transmis individual, prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
    Rezultatul final al procesului de selecție va fi comunicat candidaților nominalizați, exclusiv prin e-mail.


    DOCUMENTELE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII
    Dosarele de candidatură vor conține îm mod obligatoriu următoarele documente:
  • Opis privind documentele
  • Curriculum vitae, potrivit modelului comun european;
  • Adeverință medicala- apt pentru funcție de conducere;
  • Cazier judiciar;
  • Cazier fiscal:
  • Xerocopii:
  • Copia actului de identitate;
  • Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
  • Copia diplomei de licență sau echivalentă;
  • Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională (extras Reges/Revisal și/sau copie carnet de muncă, adeverințe eliberate de angajatori, etc);
  • Dovada numirii în calitate de manager/membru al CA (unde este cazul);
  • Formulare:
  • Cererea de înscriere;
  • Declarația pe propria răspundere privind conformitatea documentelor și informațiilor prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese și a situațiilor de incompatibilitate;
  • Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor;
  • Declarația de interese.
  • Consimțamânt de prelucrare a datelor cu caracter personal
  • Declarația de intenție, elaborată conform prevederilor HG 639/2023, care va fi depusă ulterior, de către candidații acceptați și nominalizați pe lista scurtă.


  • NOTA: Candidații care figurează în evidențe cu cazier judiciar, cazier fiscal, vor fi respinși din procedură.


    Modelele de formulare pot fi descărcate de pe pagine de internet: www.stpt.ro
    În cazul în care unul sau mai multe dintre documentele menționate mai sus lipsește din dosarul de candidatură iar candidatul nu îl/le transmite în timp util, candidatura sa va fi respinsă.
    Procedura de selecție se efectuează cu scopul de a asigura transparența și profesionalizarea conducerii întreprinderilor publice potrivit standardelor de guvernanță corporativă așa cum au fost dezvoltate în Principiile de guvernanță corporativă ale Organizației pentru Cooperarea și Dezvoltarea Economică.
    Planul de selecție - componenta inițială reprezintă un document de lucru prin care se stabilește calendarul procedurii de selecție de la data inițierii procesului de selecție până la data numirii persoanelor desemnate pentru funcția de director. Aceasta se realizează pentru a putea fi determinate aspectele cheie ale procedurii de selecție în concordanță cu prevederile legale și astfel încât procedura de recrutare să se realizeze cu respectarea dreptului la liberă competiție, echitate, nediscriminare, tratament egal și transparență.
    Criterii de selecție:
    1.Îndeplinirea condițiilor de eligibilitate, dovedite prin conținutul dosarului de participare
    2.Abilități de comunicare
    3.Motivatia candidatului
    4.Capacaitatea managerială
    Condițiile generale minime obligatorii pentru ocuparea poziției de director general adjunct al societății :
    • experiența relevantă în consultanță, în management sau în funcții de conducere exercitate la nivelul autorităților publice ori în funcții de administrator, respectiv de director, precum și orice alte funcții de conducere în cadrul intreprinderilor publice ori societăților din sectorul privat. ;
    • cunoașterea legislației aplicabile domeniului de activitate al societății ;
    • experiență în îmbunătațirea performanței societăților/regiilor autonome/intreprinderilor publice pe care le-a administrat sau condus
    • cunoașterea principiilor guvernanței corporative a întreprinderilor publice




    COMUNICAREA CU CANDIDAȚII
    Pe întreg procesul de selecție , comunicarea cu candidații se va face prin intermediul poștei electronice e-mail , de aceea este imperios necesar ca adresa de e-mail să fie menționate de candidati în CV -ul depus în dosarul de candidatură să fie corecte.


    ALTE INFORMAȚII
    Declarația de intenție se va depune după afișarea rezultatelelor la etapa I de selecție a dosarelor cu termen 14.07.2025.
    1. Declarația de intenție
    Documentul va fi redactat în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 639/2023, având în vedere Scrisoarea de Așteptări și informațiile publice referitoare la activitatea curentă a Societății de Transport Public Timișoara S.A.
    Conform art.1 din H.G. nr.639/2023, Anexa nr.1c, Declarația de intenție face parte din setul de documente obligatorii pe care le pregătesc și le înaintează candidații calificați pe lista scurtă.
    Declaraţia de intenţie cuprinde un rezumat al experienței manageriale a candidatului şi o argumentare a legăturii dintre profilul candidatului, experienţa sa profesională acumulată până la momentul candidaturii şi felul în care aceasta ar putea contribui la soluţionarea provocărilor manageriale cu care se confruntă întreprinderea publică şi răspunde la cerinţele formulate în scrisoarea de aşteptări.
    Declaraţia de intenţie prezintă perspectiva candidatului privind dezvoltarea întreprinderii publice, prin prisma poziției pe care doreşte să o ocupe în cadrul consiliului, şi cuprinde în mod obligatoriu următoarele elemente:
    a) răspunsurile şi viziunea candidatului cu privire la așteptările acţionarilor;
    b) aprecieri cu privire la provocările specifice cu care se confruntă întreprinderea publică, raportate la situaţia contextuală a acesteia;
    c) legătura dintre profilul candidatului şi obiectivele pe care trebuie să le realizeze, conform scrisorii de aşteptări.
    Declaraţia de intenţie poate să conțină şi următoarele elemente, dar fără a se limita la acestea:
    a) exemple de indicatori financiari şi nefinanciari pentru măsurarea obiectivelor prezentate în scrisoarea de aşteptări, precum şi exemple de indicatori de performanţă financiari şi nefinanciari pentru stabilirea componentei variabile a remunerației, pe care candidatul îi consideră oportuni pentru monitorizarea performanţei, adițional indicatorilor financiari obligatorii prevăzuţi de art. 4^7 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011;
    b) constrângeri, riscuri şi limitări pe care candidatul consideră că le-ar putea întâmpina în implementarea măsurilor propuse.




    Declarația va fi transmisă:
  • Pe suport fizic, în același plic cu dosarul, cu mențiunea distinctă: „Declarație de Intenție – [Nume Prenume] – Societatea de Transport Public Timișoara S.A ”;
  • În format electronic, în format .docx și .pdf, denumită: „Declarație de Intenție – [Nume Prenume] – Societatea de Transport Public Timișoara S.A ”, la adresa : mariana_jura@yahoo.com
  • Publicat 2 Iun. 2025Reactualizat 2 Iun. 2025Expiră 2 Iul. 2025
    Joburi similare
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.