Director Financiar
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare în domeniul științelor economice;
- Experiență în domeniu și pe poziții similare constituie un avantaj
- Cunoștințe solide privind legislația financiar-contabilă;
- Cunoștințe avansate MS Office, sistem ERP:
- Rigurozitate și atenție la detalii;
- Orientare către rezultate performante;
- Abilitatea de a lucra în echipă;
- Capacitate de asumare a deciziilor;
- Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate, atitudine pro activă.
Descrierea jobului
- Conduce, coordonează, planifică activitățile Departamentului Financiar;
- Realizează analize și rapoarte privind activitatea financiară;
- Realizează bugetele de venituri si cheltuieli anuale, precum si previziunile de cash-flow lunare;
- Analizează si interpretează variațiile rezultate din comparația indicatorilor bugetați cu indicatorii realizați;
- Urmărește modificările legislative care pot avea influente economice, financiare, contabile si fiscale asupra companiei, anticipează influentele si propune eventuale masuri de optimizare;
- Reprezentarea societății în relația cu autoritățile publice și cu terții în domeniul specific de activitate;
- Stabilirea circuitului documentelor în cadrul societății, propunerea și elaborarea de proceduri și instrucțiuni interne de lucru;
- Monitorizează constant obiectivele companiei si corelarea acestora cu indicatorii financiari si propune masuri de ajustare;
- Participa activ la închiderea balanțelor lunare, la depunerea declarațiilor fiscale si a bilanțului, precum si la rezolvarea problemelor din departament;
Descrierea companiei
Moldovan Carmangeria, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, a fost înființată în 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 35 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding și odată cu schimbarea numelui în Moldovan Carmangerie, a introdus pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.