Candidatul Ideal
Vei conduce funcția economică a organizației (echipa de 5 persoane) si vei fi responsabil/ă de gestionarea tuturor activităților contabile și fiscale ale companiei, inclusiv coordonarea echipei contabile, întocmirea situațiilor financiare, supervizarea raportărilor contabile și fiscale, optimizarea fiscalității, implementarea digitalizării proceselor contabile și fiscale, precum și gestionarea riscurilor fiscale. Pentru asta sunt necesare urmatoarele abilitati si cunostinte:
- Studii superioare economice, contabilitate sau administrarea afacerilor. Master sau certificări profesionale (CECCAR, CCF sau ACCA) .
- Minim 5 ani experiență într-un rol similar de conducere, preferabil în companii cu activitate complexă (transport, logistică, producție).
- Cunoștințe solide de legislație fiscală, contabilitate și raportare financiară.
- Experiență cu ERP-uri și instrumente moderne de analiză economică.
- Viziune strategică, dar și atenție la detaliu.
- Abilități de leadership, comunicare și adaptabilitate la schimbări legislative si tehnologice.
Descrierea jobului
- Coordonezi strategia economică a companiei, cu accent pe eficiență, profitabilitate și sustenabilitate.
- Conduci echipa economică și colaborezi îndeaproape cu CFO-ul, controler financiar, echipele operaționale și partenerii externi (auditori, consultanți).
- Supraveghezi întregul proces de raportare financiară (inclusiv bilanțuri, balanțe, declarații fiscale).
- Răspunzi de întocmirea și depunerea tuturor declarațiilor fiscale și economice lunare (ex: D100, D112, D300, D390, D394, SAF-T, e-Factura), dar și alte documente prevăzute de legislația fiscală română
- Te asiguri că toate procesele economice sunt conforme cu legislația fiscală și contabilă în vigoare (RO & IFRS).
- Evaluezi impactul deciziilor strategice prin analize economice detaliate și propui măsuri de optimizare.
- Gestionezi proiectele de digitalizare financiară (implementare e-Factura, SAF-T, ERP).
- Gestionezi politica de taxe directe și indirecte, optimizarea fiscală și interpretarea implicațiilor fiscale ale operațiunilor de afaceri.
- Supraveghezi procesele de audit intern și participi în relația cu autoritățile fiscale.
- Program de lucru stabil, cu opțiunea de hybrid ocazional.
- CIM nedeterminat & Compensare nivel management.
- Tichete de masă (40 RON/zi lucrătoare).
- Asigurare medicală privată la Regina Maria – plan de prevenție.
- Transport asigurat sau decontat
- Abonament Bookster – resurse de dezvoltare personală & profesională.
Descrierea companiei
GetFrankly is a catalyst for change! With the goal to close the gap that exists between outstanding talent and successful companies.
We are a team of dedicated professionals bound together by a shared commitment to doing the right thing. Founded by a group of experienced individuals with extensive market knowledge, a vast network, and a genuine friendship, we leverage our expertise to provide great services.
What goals do you have?
Give us a call to discuss what's important for your career and future, and we'll try our best to get you involved in interesting projects and provide you with fulfilling career pathways.
We will guide you towards the right environment where your abilities will thrive and have a significant impact.
This is where your journey could start!