-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

DIRECTOR ECONOMIC - Hotel Sibiu

OHR SOLUTIONS SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Studii superioare economice (Contabilitate / Finanțe).
Experiență minimă 5 ani în contabilitate, preferabil HoReCa.
Cunoștințe solide de: legislație fiscală; Cod fiscal; Legea contabilității;
Operare programe contabile (SAGA, WinMentor, Ciel etc).
Cunoștințe Excel – nivel mediu/avansat.
Atenție la detalii, organizare, respectarea termenelor.
Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare);
Calitatea de expert contabil sau cel putin stagiar la CECCAR pentru obtinerea calitatii de expert contabil;
Abilitati de conducere si motivare a personalului din subordine;

Descrierea jobului


A. Evidență contabilă
Organizează și ține contabilitatea financiară și de gestiune conform Legii contabilității nr. 82/1991.
Înregistrează cronologic și sistematic toate documentele contabile: facturi furnizori și clienți; note contabile; bonuri fiscale; extrase bancare; dispoziții de plată / încasare
Întocmește și verifică notele de recepție (NIR) pentru marfă, materii prime, consumabile.
Urmărește evidența stocurilor (hotel, restaurant, bar) și verifică diferențele la inventar.
Ține evidența mijloacelor fixe și a amortizării.
B. Activitate specifică HoReCa
Verifică corelarea: rapoartelor Z de la casele de marcat; rapoartelor POS; rapoartelor de gestiune restaurant / bar
Urmărește consumurile specifice (rețetare, pierderi tehnologice).
Monitorizează veniturile din: cazare; restaurant; bar; evenimente
Participă la inventarierea periodică a stocurilor.
C. Salarizare și resurse umane
Întocmește statele de salarii.
Verifică și centralizează pontajele angajaților.
Calculează: salarii; sporuri; ore suplimentare; rețineri
Întocmește și depune declarațiile salariale (D112).
Ține evidența concediilor, concediilor medicale și a altor drepturi salariale.
Intocmeste contracte de munca, fisa de post, inregistrare REGIS, programare la medicina muncii
D. Declarații fiscale și obligații legale
Întocmește și depune la termenele legale:Declarația 100; Declarația 112; Declarația 300 (TVA); Declarația 394; Declarația 390 (unde este cazul)
Calculează și verifică: TVA; impozit pe profit / microîntreprindere; impozite salariale
Menține relația cu ANAF și răspunde solicitărilor acestuia.
E. Situații financiare
Întocmește:balanța de verificare lunară; bilanțul contabil; contul de profit și pierdere
Participă la întocmirea situațiilor financiare anuale.
Asigură arhivarea documentelor contabile conform legislației.
F. Control și raportare
Verifică corectitudinea documentelor primare.
Întocmește rapoarte financiare pentru conducere: situația veniturilor și cheltuielilor; cash-flow; profitabilitate pe activități
Propune măsuri de optimizare fiscală și financiară.


Beneficii:
Salariu motivant + tichete de masa + prime de sarbatori;
Program de lucru 8:00 - 16:30;
Posibilitati de dezvoltare si avansare profesionala.;

Descrierea companiei

Recrutam pentru clientul nostru, Hotel de 4 Stele, localizat in centrul orasului Sibiu, ce detine un nr de 50 camere, terasa si reastaurantul propriu, precum si sala de evenimente .
Publicat 15 Dec. 2025Reactualizat 15 Dec. 2025Expiră 14 Ian. 2026
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.