-20%
The Big HR SALE e aici: -20% OFF cu Codul EJOBS20La anunțuri și CV-uri folosind codul:
EJOBS20
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

DIRECTOR ECONOMIC ADJUNCT

SC PARALELA 45 TURISM SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ești gata să faci pasul următor în cariera ta financiară? Căutăm un Director Economic Adjunct pasionat și motivat, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă ai deja o bază solidă în finanțe și contabilitate și simți că este momentul să faci pasul către management, această poziție este concepută exact pentru tine.
Vei învăța direct de la conducerea superioară, vei gestiona proiecte cheie și vei avea un impact real asupra deciziilor financiare strategice ale companiei noastre. Nu este doar un alt job, este rampa ta de lansare către o carieră de Director Economic.

Ne dorim ca viitoarea colega/viitorul coleg sa aibă următoarele cunoștințe/abilități:
  • Experiență de minim 10 ani într-o funcție Contabil Șef / Director Economic;
  • Este foarte apreciata experienta intr-o Agentie de Turism;
  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Expert contabil acreditat CECCAR – vechime minim 10 ani;
  • Stăpânește foarte bine cunoștințele de IFRS;
  • Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil și fiscal;
  • Experiența solidă în depunerea declarațiilor specific;
  • Abilitați solide de coordonare, organizare, conducere și control al echipei și activităților financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;
  • Capacitate de prelucrare și interpretare a informațiilor si de valorificare a acestora prin luarea de decizii sau prin furnizarea datelor relevante altor factori decizionali;
  • Obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor economice, financiare si sociale, receptivitate;
  • Inițiativă, discreție, atenție deosebită la detalii, exactitate și corectitudine;
  • Focus spre performanță și îmbunătățirea rezultatelor;
  • Bune abilități de comunicare și leadership;
  • Experiență în utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, e-mail, comunicare; Office – Word, Excel, altele;
  • Limba engleza la nivel avansat- obligatoriu.

Descrierea jobului

Organizarea Contabiltății
  • Asigură organizarea eficientă a departamentului contabilitate;
  • Implementează și respectă procedurile contabile în conformitate cu Legea contabilității și Normele metodologice, precum și celelalte reglementări legale în vigoare, pe linie economică și financiar-contabilă;
  • Supraveghează întocmirea și menținerea corecta a documentelor contabile;
  • Organizează, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății;
  • Înregistrează și/sau verifică înregistrările zilnice efectuate de echipa din subordine.Întocmirea Situațiilor Financiare
  • Este responsabil pentru întocmirea și prezentarea corectă a situațiilor financiare anuale/ semestriale/interimare (bilanț, cont de profit și pierdere, anexa la bilanț, flux de numerar, situația capitalurilor proprii);
  • Responsabil de întocmirea, gestionarea și transmiterea documentelor către auditorul extern al societății Paralela 45.
Gestionarea Documentelor Contabile
  • Supraveghează întocmirea și păstrarea corecta a documentelor contabile (facturi, chitanțe, borderouri, registre contabile obligatorii etc.);
  • Asigură respectarea regulilor privind păstrarea și arhivarea documentelor contabile în conformitate cu Legislația Fiscală;
  • Asigură respectarea legilor fiscale și îndeplinirea obligațiilor fiscale ale organizației;
  • Participă la audituri fiscale și colaborează cu auditorii externi;
  • Urmărește schimbările care intervin în legislație privind societățile comerciale, reglementările fiscale;
  • Răspunde de consemnarea corecta și la timp a tuturor operațiilor care afectează patrimoniul societății și de înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative.Bugetare și Planificare Financiară
  • Participă la elaborarea bugetului și planificarea financiară a organizației.
Audit Intern
  • Coordonează auditul intern pentru a evalua eficacitatea sistemelor de control intern și a procedurilor contabile.
Raportare și Comunicare
  • Comunică cu managementul și cu alte departamente pentru a furniza informații financiare relevante;
  • Reprezintă societatea în relația cu autorități si terți în domeniul de competență;Consiliere Managerială
  • Furnizează informații financiare și analize manageriale pentru sprijinirea procesului de luare a deciziilor în cadrul organizației;
  • Motivează echipa și angajații prin exemplu personal și entuziasm, dar și menținerea disciplinei organizaționale;
  • Asigură suport zilnic departamentelor companiei în scopul derulării business-ului.

BENEFICII
  • Mediu de lucru competitiv, atmosferă prietenoasă, într-o companie dinamică;
  • Traininguri specifice pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală;
  • Posibilități de promovare în cadrul Paralela 45 Turism;
  • Pachet salarial motivant în funcție de expertiză;
  • Beneficii diverse, inclusiv la achizițoarea de vacanțe.

Descrierea companiei

PARALELA 45 TURISM a fost infiintata in aprilie 1990, fiind una dintre primele trei agentii private din Romania.

În 2025, compania a fost achiziționată de RAINBOW TOURS, unul dintre principalii tour-operatori din Polonia. Acest parteneriat strategic deschide un nou capitol de creștere ambițioasă și transformare pentru Paralela 45 Turism.

Astazi, principalele segmente de activitate acoperite de companie sunt: TURISM INTERNATIONAL, TURISM INTERN, TURISM DE BUSINESS, SERVICII TRANSPORT.

Agentia de turism Paralela 45 este un reputat tour-operator din Romania, cu o retea nationala formata din 40 de agentii directe sau in franciza. Membra a celor mai prestigioase asociatii nationale si internationale de profil – ANAT, IATA, ASTA – Paralela 45 ofera de peste 30 de ani turistilor sai servicii complexe: chartere, turism intern si corporate, evenimente, vacante de grup sau individuale, programe sociale si de seniori, croaziere, rezervari de bilete de transport (avion, autocar, tren), rezervari hoteliere, obtinerea de vize turistice, ghizi specializati, inchiriere de masini.

Daca esti pasionat de turism si iti doresti o cariera de succes in domeniu, Paralela 45 este locul ideal pentru a descoperi noi oportunitati si de a te dezvolta professional. Alatura-te echipei Paralela 45!

Publicat 11 Dec. 2025Reactualizat 11 Dec. 2025Expiră 10 Ian. 2026
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.