Candidatul Ideal
Ce așteptăm de la tine?
- Studii superioare încheiate în domeniul socio-uman/management;
- O bună cunoaștere a domeniului protecției copilului;
- Cel puțin 3 ani de experiență în coordonarea și managementul unei echipe;
- Experiență anterioară într-o poziție de management într-un alt ONG reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe de configurare, gestionare și supervizare a unui buget;
- Cunoștințe privind managementul proiectelor;
- Cunoștințe de limbă engleză.
- Studii superioare încheiate în domeniul socio-uman/management;
- O bună cunoaștere a domeniului protecției copilului;
- Cel puțin 3 ani de experiență în coordonarea și managementul unei echipe;
- Experiență anterioară într-o poziție de management într-un alt ONG reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe de configurare, gestionare și supervizare a unui buget;
- Cunoștințe privind managementul proiectelor;
- Cunoștințe de limbă engleză.
Descrierea jobului
Care sunt principalele responsabilități ale directorului de program?
- Coordonează implementarea ciclului de management și intervenții la nivelul întregului program, pentru a se asigură că serviciile oferite sunt relevante contextului și răspund nevoilor grupului țintă;
- Construiește parteneriate cu ONG-uri/diferite autorități care lucrează pentru promovarea și respectarea drepturilor copiilor îngrijiți în afara familiei sau care riscă să piardă sprijinul familiei;
- Stabilește relații puternice cu autoritățile locale relevante;
- Este responsabil de promovarea serviciilor sociale de calitate, prin implicarea, negocierea și obținerea suportului din partea diferitelor autorități locale și nu numai;
- Oferă suport pentru obținerea de finanțări din fonduri publice, în colaborare cu departamentele Dezvoltare Programe și Financiar;
- Coordonează procesul de planificare a obiectivelor, de realizare a bugetului și încadrare în limitele acestuia, de monitorizare și evaluare a proceselor pentru întregul program;
- Oferă suport și sprijină oportunitățile de finanțare, în colaborare cu departamentul de Strângere de Fonduri și Comunicare;
- Se asigură de implementarea recomandărilor primite în urma auditurilor naționale sau internaționale;
- Asigură implementarea politicii de protecție a copilului la nivelul programului;
- Participă la întâlnirile echipei și la planificarea anuală și strategică a asociației;
- Selectează, motivează, susține, coordonează și evaluează periodic personalul aflat în subordinea sa;
- Promovează imaginea și poveștile de succes ale organizației;
Despre ce îți vom oferi:
Tichete de masă în valoare de 35 lei/zi;
Primăvara vine și cu o primă de 8 Martie (nu facem diferențe dacă te numești ”Vlad”);
O primă de Paște;
Un bonus de performanță în luna Decembrie în valoare minimă de un salariu;
O zi liberă de ziua de naștere și o zi liberă de ziua Familiei;
Zile suplimentare de concediu;
Asigurare medicală de sănătate Allianz Tiriac;
Acces la cărțile din biblioteca Bookster;
Bonus de recomandare candidați;
Un spațiu de lucru cu care natura a fost generoasă;
Participare la diferite formări, traininguri, schimburi de experiență cu alte echipe, conferințe, evenimente;
O cauză care îți va merge la suflet și tot atâtea feluri de a o face să se întâmple, într-o lume în care nevoia de a face lucruri cu sens e din ce în ce mai răsunătoare.
- Coordonează implementarea ciclului de management și intervenții la nivelul întregului program, pentru a se asigură că serviciile oferite sunt relevante contextului și răspund nevoilor grupului țintă;
- Construiește parteneriate cu ONG-uri/diferite autorități care lucrează pentru promovarea și respectarea drepturilor copiilor îngrijiți în afara familiei sau care riscă să piardă sprijinul familiei;
- Stabilește relații puternice cu autoritățile locale relevante;
- Este responsabil de promovarea serviciilor sociale de calitate, prin implicarea, negocierea și obținerea suportului din partea diferitelor autorități locale și nu numai;
- Oferă suport pentru obținerea de finanțări din fonduri publice, în colaborare cu departamentele Dezvoltare Programe și Financiar;
- Coordonează procesul de planificare a obiectivelor, de realizare a bugetului și încadrare în limitele acestuia, de monitorizare și evaluare a proceselor pentru întregul program;
- Oferă suport și sprijină oportunitățile de finanțare, în colaborare cu departamentul de Strângere de Fonduri și Comunicare;
- Se asigură de implementarea recomandărilor primite în urma auditurilor naționale sau internaționale;
- Asigură implementarea politicii de protecție a copilului la nivelul programului;
- Participă la întâlnirile echipei și la planificarea anuală și strategică a asociației;
- Selectează, motivează, susține, coordonează și evaluează periodic personalul aflat în subordinea sa;
- Promovează imaginea și poveștile de succes ale organizației;
Despre ce îți vom oferi:
Tichete de masă în valoare de 35 lei/zi;
Primăvara vine și cu o primă de 8 Martie (nu facem diferențe dacă te numești ”Vlad”);
O primă de Paște;
Un bonus de performanță în luna Decembrie în valoare minimă de un salariu;
O zi liberă de ziua de naștere și o zi liberă de ziua Familiei;
Zile suplimentare de concediu;
Asigurare medicală de sănătate Allianz Tiriac;
Acces la cărțile din biblioteca Bookster;
Bonus de recomandare candidați;
Un spațiu de lucru cu care natura a fost generoasă;
Participare la diferite formări, traininguri, schimburi de experiență cu alte echipe, conferințe, evenimente;
O cauză care îți va merge la suflet și tot atâtea feluri de a o face să se întâmple, într-o lume în care nevoia de a face lucruri cu sens e din ce în ce mai răsunătoare.
Descrierea companiei
Credem în faptul ca un copil are nevoie de multe lucruri să crească frumos și armonios. Un copil are nevoie de iubirea, grija și încrederea unei familii, de zâmbete, vorbe de suport și încurajare, de a se putea exprima liber și de a-și transforma dorințele în realitate.
Cine suntem noi?
SOS Satele Copiilor România are ca misiune oferirea unei familii iubitoare copiilor care au rămas fără îngrijirea părintească și susținerea și protejarea celor care riscă să o piardă.
Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV pe adresa de e-mail: valentina.popescu@sos-satelecopiilor.ro
Joburi similare