Candidatul Ideal
Experiență anterioară în digital marketing (ideal în HoReCa, retail sau food).
Cunoștințe solide de:
Social media (Meta Business Suite)
Meta Ads & Google Ads
SEO de bază
Copywriting
Google Analytics
Abilități bune de fotografie și filmare + editare (Canva, CapCut, Photoshop etc)
Creativitate, atenție la detalii și organizare foarte bună.
Nivel de engleză excelent
Cunoștințe solide de:
Social media (Meta Business Suite)
Meta Ads & Google Ads
SEO de bază
Copywriting
Google Analytics
Abilități bune de fotografie și filmare + editare (Canva, CapCut, Photoshop etc)
Creativitate, atenție la detalii și organizare foarte bună.
Nivel de engleză excelent
Descrierea jobului
1. Social Media Management
Administrarea completă a conturilor de social media (Facebook, Instagram, TikTok).
Crearea și actualizarea calendarului de conținut lunar.
Publicarea postărilor, menținerea imaginii brandului.
2. Creare de conținut (foto & video)
Organizarea și realizarea de ședințe foto și video în locații.
Editare foto/video pentru postări, stories, reels, campanii.
Crearea de conținut original, atractiv și adaptat specificului restaurantelor.
3. Campanii plătite (Ads)
Crearea, gestionarea și optimizarea campaniilor de Facebook/Instagram Ads (Meta Ads).
Setarea și optimizarea campaniilor de Google Ads.
Monitorizare bugete, targetări și raportare performanță.
4. Website & SEO
Optimizarea conținutului și structurii site-ului (on-page SEO).
Îmbunătățirea vizibilității brandului în căutări locale.
Administrarea și optimizarea Google Business Profile: postări, recenzii, fotografii.
5. Strategie & analiză
Propunerea și implementarea unei strategii coerente de marketing digital.
Realizarea de rapoarte lunare privind performanța campaniilor și social media.
Monitorizarea trendurilor din industrie și propunerea de idei noi.
Administrarea completă a conturilor de social media (Facebook, Instagram, TikTok).
Crearea și actualizarea calendarului de conținut lunar.
Publicarea postărilor, menținerea imaginii brandului.
2. Creare de conținut (foto & video)
Organizarea și realizarea de ședințe foto și video în locații.
Editare foto/video pentru postări, stories, reels, campanii.
Crearea de conținut original, atractiv și adaptat specificului restaurantelor.
3. Campanii plătite (Ads)
Crearea, gestionarea și optimizarea campaniilor de Facebook/Instagram Ads (Meta Ads).
Setarea și optimizarea campaniilor de Google Ads.
Monitorizare bugete, targetări și raportare performanță.
4. Website & SEO
Optimizarea conținutului și structurii site-ului (on-page SEO).
Îmbunătățirea vizibilității brandului în căutări locale.
Administrarea și optimizarea Google Business Profile: postări, recenzii, fotografii.
5. Strategie & analiză
Propunerea și implementarea unei strategii coerente de marketing digital.
Realizarea de rapoarte lunare privind performanța campaniilor și social media.
Monitorizarea trendurilor din industrie și propunerea de idei noi.
Descrierea companiei
Căutăm un Digital Marketing Specialist creativ, organizat și orientat spre rezultate, care să se ocupe integral de prezența online a două restaurante. Rolul include strategie, creare de conținut, gestionare social media, campanii plătite, SEO și analiză pentru restaurantele noastre - Liège Brasserie și Waterloo Taverne.
Joburi similare



