Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Demand and Replenishment Planning Assistant

S.C. INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor);
  • Grad ridicat dе flexibilitate si adaptabilitate;
  • Excelente abilitati dе planificare si organizare;
  • Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
  • Experienta anterioara in logistica sau activitati ce tin dе gestionarea fluxului dе marfuri - reprezinta avantaj;
  • Experienta in proiecte ce au presupus actiuni dе forecast si ordering - reprezinta avantaj.

Descrierea jobului

  • Intocmeste diferite rapoarte si asigura suport pentru forta de vanzari, departamentele Contabilitate, Customer Service, Resurse Umane, Analiza Financiara etc, precum si pentru clientii externi (Furnizori), raspunzand cerintelor de corectitudine si timp – rapoarte zilnice, saptamanale, lunare conform programului stabilit, rapoarte interne Companiei si externe (Furnizori);
  • Actualizeaza si intretine bazele de produse;
  • Colaboreaza cu persoanele de contact ale Furnizorului, pentru optimizarea procesului de raportare Companie-Furnizor;
  • Se asigura de acuratetea rapoartelor furnizate si anunta imediat seful direct daca descopera erori in rapoarte;
  • Executa setari in sistem pentru desfasurarea procesului de vanzare;
  • Asigura suport privind fluxul documentatiilor / informatiilor pentru desfasurarea campaniilor de vanzari;
  • Valideaza si invalideaza codurile in urma solicitarilor primite sau altor decizii de business;
  • Relationeaza permanent cu forta de vanzari, in scopul oferiri suportului necesar din punct de vedere informatii furnizor, informatii sisteme;
  • Furnizeaza rapoarte spontane la cererea echipei Comercial;
  • Se implica in revizuirea procedurilor de lucru si elaborarea variantelor finale, alaturi de echipa furnizorului/partenerului alocat, atunci cand se intocmeste o astfel de actiune;
  • Colaboreaza cu departamentul IT pentru definirea in sistem a setarilor, pentru imbunatatirea rapoartelor existente si definirea de rapoarte noi, acolo unde este necesar;
  • Impreuna cu departamentul IT dezvolta rapoarte cu recurenta si cauta solutii pentru trimiterea automata a acestora;
  • Indeplineste si alte sarcini profesionale care au legatura directa cu activitatea depusa in cadrul companiei, la cererea superiorului direct;
  • Contribuie la imbunatatirea activitatii sale si a celorlalti colegi;

Descrierea companiei

Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

De ce să lucrezi pentru noi?
  • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
  • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
  • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
  • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
  • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Publicat 15 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 15 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.