Customer support
TASTECRAFTERS
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ce cautam la tine:
Sa fii o persoana open minded, comunicativa, de echipa, interesata sa cunoasca consumatorii nostrii si nevoile lor. Atentia la detalii, orientarea catre consumator si satisfactia sa sunt elemente extrem de apreciate. Experienta este un plus dar nu este obligatorie.
Sa fii o persoana open minded, comunicativa, de echipa, interesata sa cunoasca consumatorii nostrii si nevoile lor. Atentia la detalii, orientarea catre consumator si satisfactia sa sunt elemente extrem de apreciate. Experienta este un plus dar nu este obligatorie.
Descrierea jobului
Cum vom lucra impreuna:
Activitati:
Ce iti oferim:
- In primul rand dorim sa ai grija de clientii nostri, care zilnic plaseaza comenzi si au nevoie de ajutorul tau;
- Ca interfata directa, vei incerca sa ii ghidezi in procesul de cumparare si alegere produse pe clientii care solicita suportul tau;
- Iti oferim intregul suport tehnic necesar, cursuri de preparare cafea asistate de colegii nostri traineri, pentru a putea progresa cat mai rapid si a face cat mai multi clienti fericiti;
- In afara clientilor B2C care plaseaza comenzi direct prin platforme, vei avea grija periodic si de clientii B2B ( coffeeshop uri, bistro-uri, asigurandu-le suport in plasarea comenzilor noi.
Activitati:
- Preluarea comenzilor clientilor B2C pe platformele online email sau telefon;
- Interactioneaza telefonic cu clientii si ii consiliaza in privinta alegerilor de cumparaturi;
- Operarea comenzilor online cu succes, consilierea clientilor si urmarirea finalizarii unei comenzi pana in punctul final, indiferent de situatiile aparute pe parcurs;
- Proceseaza comenzi primite pe site, telefonic sau prin e-mail, asigura suportul tehnic si logistic;
- Se coordoneaza in timp real cu departamentul de ambalare al comenzilor, pentru a se asigura ca pleaca la timp comenzile;
- Suportul clientilor B2C cu informatii, mostre, produse de test;
- Opereaza Chat ul de suport online client de pe platforme, informeaza si solutioneaza cererile clientilor;
- Implementarea produselor noi B2C in platforma, descrieri, updatatarea lor ;
- Opereaza retururile B2C;
- Urmareste livrarile produselor expediate utilizand interfata firmei de curierat asigurand suport pentru problemele aparute.
Ce iti oferim:
- Salariu motivant, bonuri de masa;
- Laptop, telefon;
- Asigurare de sănătate privată;
- Training continuu;
- Posibilitate partial work from home (dupa perioada de training).
Descrierea companiei
TASTECRAFTERS este platforma cea mai completa de unde poti alege cafea de specialitate si instrumente de preparare de inalta calitate, curatoriate atent.
Putem oferi solutii complete pentru acasa cat si pentru business-uri. Suntem un business de familie, prietenos si orientat catre client.
Publicat
11 Mart. 2023
Reactualizat
25 Mart. 2023
Expiră
10 Apr. 2023
Joburi similare