Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
#haisanecunoastem
Ce ne dorim de la tine:
Sa cunosti la nivel avansat atat limba #Germana cat si limba #Engleza;
Sa ai cunostinte de utilizare a calculatorului;
Sa ai disponibilitate pentru program de lucru in ture;
Sa iti faca placere sa vorbesti la telefon, sa fii dornic sa oferi informatii clientilor;
Sa ai abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de client;
Nu este necesara experienta in #callcenter.
Indiferent dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!
#haisanecunoastem
Ce ne dorim de la tine:
Sa cunosti la nivel avansat atat limba #Germana cat si limba #Engleza;
Sa ai cunostinte de utilizare a calculatorului;
Sa ai disponibilitate pentru program de lucru in ture;
Sa iti faca placere sa vorbesti la telefon, sa fii dornic sa oferi informatii clientilor;
Sa ai abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de client;
Nu este necesara experienta in #callcenter.
Indiferent dе varsta, va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Ce vei face:
Vei prelua apelurile clientilor si vei conduce discutia cu acestia in scopul identificarii si a solutionarii cererilor/ reclamatiilor
Vei oferi consultanta sau informatii avizate clientilor;
Ce iti oferim:
Contract de munca pe durata nedeterminata, cu salariu fix;
Bonuri de masa, bonusuri in functie dе performanta si cresteri salariale anuale;
Training platit pentru cunoasterea structurilor si proceselor noastre; Asigurare privata de sanatate;
Un proces rapid de recrutare;
Posibilitatea de a lucra de acasa.
Ce vei face:
Vei prelua apelurile clientilor si vei conduce discutia cu acestia in scopul identificarii si a solutionarii cererilor/ reclamatiilor
Vei oferi consultanta sau informatii avizate clientilor;
Ce iti oferim:
Contract de munca pe durata nedeterminata, cu salariu fix;
Bonuri de masa, bonusuri in functie dе performanta si cresteri salariale anuale;
Training platit pentru cunoasterea structurilor si proceselor noastre; Asigurare privata de sanatate;
Un proces rapid de recrutare;
Posibilitatea de a lucra de acasa.
Descrierea companiei
Despre noi
Global Remote Services, GRS, este primul contact center independent din Romania, si a reusit pe parcursul celor 21 ani de activitate sa se situeze in topul furnizorilor de servicii externalizate. Fondata in Ianuarie 2004, in Bucuresti, GRS ofera o gama larga de servicii de contact center tip multilingvistic si pluri-canal precum si servicii de tip back-office catre organizatii din Europa.
Global Remote Services are 2 birouri in Romania, din care 1 in Bucuresti si unul deschis in Piatra Neamt. In prezent compania are peste 500 de angajati si continue sa se dezvolte.
Joburi similare


