Candidatul Ideal
La SelfPay, căutăm colegi în rolul de Customer Support Representative care să fie vocea noastră în relația cu clienții. Vei fi primul punct de contact, cel care oferă ajutor, soluții și oferă informații.
Nu ai experiență? Nicio problemă! Dacă ești proactiv(ă), comunicativ(ă) și dornic(ă) să înveți vrem să te cunoaștem. Suntem deschiși să te susținem în drumul tău profesional.
Descrierea jobului
Ce vei face ?
• Răspunzi cu promptitudine și profesionalism la solicitările clienților primite la telefon, prin email sau chat;
• Asculți cu atenție și empatie situațiile expuse de către clienți și oferi soluții conform procedurilor de lucru;
• Înregistrezi fiecare interacțiune cu clienții într-un sistem dedicat, nu-ți face griji, îl vei învăța pas cu pas în perioada de training;
• Lucrezi în ture, inclusiv în weekenduri, pentru a asigura suport continuu clienților SelfPay;
• Contribui activ la îmbunătățirea serviciilor din departament.
Ce aduci tu în echipă și face diferența
• Experiența în relații cu clienții este binevenită, dar nu esențială. Ceea ce contează cu adevărat este o atitudine pozitivă, dorința sinceră de a învăța și energia ta.
• Comunici clar, empatic și cu încredere atât în scris, cât și verbal. Știi și poți să transformi o întrebare într-o experiență pozitivă pentru client
• Te adaptezi ușor și gestionezi cu calm și eficiență situații diverse și provocări.
• Te descurci bine cu pachetul MS Office și poti să folosești tehnologia în avantajul tău.
• Cunoști limba engleză? Perfect, este un plus pe care îl apreciem și îl valorificăm.
• Ai un ochi format pentru detalii și ești proactiv(ă) atunci când vine vorba de a rezolva cererile clienților. Super, asta îți va fi de mare ajutor.
• Îți planifici bine timpul, îți organizezi sarcinile și știi ce are prioritate, chiar și atunci când ritmul devine alert.
Ce vei gasi lucrand la SelfPay:
PASIUNE - Ne implicam cu entuziasm si iubim ceea ce facem, cautam mereu sa ne depasim limitele si sa atingem excelenta.
INTEGRITATE - Actionam cu transparenta si onestitate in fiecare aspect al muncii noastre si ne angajam sa fim corecti si responsabili unii fata de ceilalti.
AGILITATE - Suntem flexibili si ne adaptam rapid in fata provocarilor, ramanand competitivi si relevanti intr-un mediu in continua schimbare.
CREATIVITATE - Transformam provocarile in oportunitati de inovatie, exploram idei noi si indraznete care aduc valoare si progres muncii noastre.
NE PASA - Consideram importanta fiecare contributie individuala si fiecare aspect al muncii noastre, pastrand respectul, ajutorul si grija fata de ceilalti ca fiind prioritatile noastre.
SUNTEM FERICITI - Ne bucura fiecare realizare si celebram succesele impreuna, gasim satisfactie in colaborarea de zi cu zi, sustinand o atmosfera prietenoasa, incurajatoare, unde fiecare se simte apreciat.
Descrierea companiei
CINE SUNTEM?
SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 12.000 de unități și peste 300 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate.
SelfPay este operator de terminale de plata self-service, listat la Bursa de Valori Bucuresti in 2021 si este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.
La SelfPay, ne angajam sa oferim acces financiar pentru toata lumea prin digitalizarea numerarului in circulatie. Oferim utilizatorilor nostri o aplicatie mobila de ultima generatie, SelfPay Now, care le permite sa isi gestioneze si sa isi controleze eficient finantele prin operatiuni Cash-to-Card si de transferuri Person-to-Person, care permit depuneri de numerar in timp real si transferuri instant intre cardurile inregistrate.