![SELFPAY](https://content.ejobs.ro/img/logos/1/135251.png)
Customer Support Representative
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Poți aduce plusvaloare dacă:
- Ai deja experiență pe un rol similar in departamentul Servicii Clienti;
- Îți dorești să faci parte dintr-o companie pentru care clienții contează cu adevărat;
- Ai abilități de comunicare excelente și îți place să ajuți.
Descrierea jobului
Ce vei face în echipa de Customer Support?
- Vei începe cu o perioadă de training, având access la toate informațiile necesare și îndrumarea continua a unui trainer dedicat iar la finalul acesteia o să îți poți desfășura activitatea cu succes;
- Vei asculta cu atenție și empatie situațiile expuse si vei prelua solicitările din partea clienților SelfPay prin telefon, email sau chat. Le vei oferi soluții sau ajutor conform modului și procedurilor de lucru invatate;
- Vei nota fiecare interacțiune pe care o vei avea cu clientul într-un sistem cu care te vei acomoda usor inca din perioada de training.
- Vei contribui activ la îmbunătățirea serviciilor din departament, te vom incuraja sa semnalezi si sa sustii ideile tale.
- Vei lucra în ture si programul de lucru include si weekendurile.
Descrierea companiei
CINE SUNTEM?
SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.500 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de Plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate.
SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.
VALORILE NOASTRE?
Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi:
ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza;
ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel;
APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie;
CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară;
AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii;
PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.