Candidatul Ideal
Abilități bune de comunicare și relaționare
Orientare către client și atenție la detalii
Cunoștințe de bază operare PC
Experiența anterioară într-un call center este un avantaj, dar nu o condiție obligatorie
Orientare către client și atenție la detalii
Cunoștințe de bază operare PC
Experiența anterioară într-un call center este un avantaj, dar nu o condiție obligatorie
Descrierea jobului
Preluarea apelurilor clienților și oferirea de suport în rezolvarea solicitărilor
Oferirea de informații corecte și complete legate de servicii/produse
Înregistrarea corectă a interacțiunilor în sistemul intern
Contract de muncă pe perioadă determinată, posibilitate preluare pe nedeterminat
Program de lucru: Luni – Vineri, 8h/zi
Salariu net lunar: 3.700 RON
Tichete de masă: 40 RON/zi
Posibilitate reală de angajare pe perioadă nedeterminată
Oferirea de informații corecte și complete legate de servicii/produse
Înregistrarea corectă a interacțiunilor în sistemul intern
Contract de muncă pe perioadă determinată, posibilitate preluare pe nedeterminat
Program de lucru: Luni – Vineri, 8h/zi
Salariu net lunar: 3.700 RON
Tichete de masă: 40 RON/zi
Posibilitate reală de angajare pe perioadă nedeterminată
Descrierea companiei
Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
- recrutarea de manageri sau specialiști,
- asigurarea de forţă de muncă temporară,
- audit de Resurse Umane,
- instruirea personalului.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.
Joburi similare
- 18 Nov. 2025
Customer Support Agent – French (Work from Office)
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.R.L.
București4400 RON net / lună


