Candidatul Ideal
- Căutăm o persoană dinamică, proactivă, cu abilități bune de comunicare, gândire analitică și o puternică dorință de dezvoltare︁︇︅︎︂︊︇︇;︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Inițierea acțiunilor și acționarea cu încredere;
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Comunicarea proactivă, arătarea empatiei, concentrarea atenției pe satisfacția și nevoile clienților, diplomație;
- Acționarea cu integritate, oferirea de soluții, menținerea atitudinii pozitive;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
- Abilități de gestionare a timpului, atenție la detalii;
- Capabil să lucreze bine individual, dar și în echipă.
- Inițierea acțiunilor și acționarea cu încredere;
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Comunicarea proactivă, arătarea empatiei, concentrarea atenției pe satisfacția și nevoile clienților, diplomație;
- Acționarea cu integritate, oferirea de soluții, menținerea atitudinii pozitive;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
- Abilități de gestionare a timpului, atenție la detalii;
- Capabil să lucreze bine individual, dar și în echipă.
Descrierea jobului
- Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;
- Introducerea în sistem a comenzilor, transmiterea de confirmări electronice;
- Vei oferi suport clienților și partenerilor și vei găsi soluții adaptate nevoilor lor;
- Reprezentarea companiei în relația cu clienții;
- Contactarea clienților de tip corporate pentru obținerea de informații;
- Înregistrarea, verificarea și completarea transferurilor în sistem;
Beneficii:
- Vei putea citi cărți interesante la birou, vei avea parte de training-uri și te vei putea implica în proiecte educaționale prin intermediul fundației Autonom;
- Pachet salarial motivant, tichete de masă și alte beneficii;
- Abonament medical la o clinică privată;
- Decontare transport;
- 7 card;
- Oportunități de creștere în cadrul companiei, în funcție de performanță și gradul de implicare;
- 4 zile pe luna work from home.
Nu-ți oferim doar un loc de muncă, ci și un parcurs profesional atractiv. 😊
- Introducerea în sistem a comenzilor, transmiterea de confirmări electronice;
- Vei oferi suport clienților și partenerilor și vei găsi soluții adaptate nevoilor lor;
- Reprezentarea companiei în relația cu clienții;
- Contactarea clienților de tip corporate pentru obținerea de informații;
- Înregistrarea, verificarea și completarea transferurilor în sistem;
Beneficii:
- Vei putea citi cărți interesante la birou, vei avea parte de training-uri și te vei putea implica în proiecte educaționale prin intermediul fundației Autonom;
- Pachet salarial motivant, tichete de masă și alte beneficii;
- Abonament medical la o clinică privată;
- Decontare transport;
- 7 card;
- Oportunități de creștere în cadrul companiei, în funcție de performanță și gradul de implicare;
- 4 zile pe luna work from home.
Nu-ți oferim doar un loc de muncă, ci și un parcurs profesional atractiv. 😊
Descrierea companiei
Blue este o companie românească de transport alternativ care asigură servicii de mobilitate urbană. Serviciile sunt de calitate și se accesează ușor de către pasageri. Blue face parte din Autonom - cea mai extinsă rețea de mobilitate din România. Susținem sustenabilitatea prin îmbinarea tehnologiei moderne cu excelența operațională.
Adresa de e-mail: hr@blue.ro