Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Service Advisor with Slovenian

Michelin
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


This role is based in the Michelin Europe Central and Central Asia HQ in Bucharest, where our colleagues deliver excellence in Marketing and Sales, Quality, Cartography, IS/IT, Communication, Personnel, Finance, Service to Customer, Legal and Purchasing.

What we're looking for:
  • Advanced or native Slovenian speaker;
  • Fluency in English;
  • Strong communication skills;
  • A team-worker attitude and customer-oriented approach;
  • Negotiations skills & problem solving attitude.

Descrierea jobului

The Customer Service Advisor will:


Manage Order & delivery
• Captures, records and commits customer orders according to customer needs, agreement and defined service level;
• Proposes product alternatives in case of phase-out or shortage;
• If relevant, optimizes, plans and coordinates the delivery with customers and partners.

Monitor Execution
• Handles customer orders portfolio and monitors execution;
• Liaise with the relevant partners to ensure on-time deliveries and service commitment;
• Proactively alerts customer in case of any event, delay or failure regarding the service commitment and engages in the search for a solution to the customer;
• Informs and follows up with customers.

Manage Request
• Captures customer’s requests & claims;
• Analyses and provides issue resolution or appropriate answer;
• Contacts, follows up and closes the loop with customer;
• Performs basic root cause analysis and implements corrective actions to eliminate reoccurrences;
• Shares recurring problems with the relevant internal partner(s) in order to find solutions.

Support sales
• Seizes opportunity to up-sell and cross-sell in response to Customer orders, requests and portfolio management

Apply and improve work methods
• Applies standards and procedures (including internal control rules & embargo);
• Contributes to continuous improvement to enhance work methods and customer satisfaction.

Descrierea companiei

Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).   

ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.​

De unde vin succesul și ideile?​ Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.​

Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.​

Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine.​ De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului.​ Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.​

https://jobs.michelin.ro/

Publicat 11 Mart. 2024 Reactualizat 8 Apr. 2024 Expiră 10 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.