Candidatul Ideal
Vino alături de noi în echipa Homey și ajută-ne să creăm pentru oaspeții nostri experiențe plăcute, confortabile si lipsite de griji! 
La Homey, fiecare detaliu contează. De la primul mesaj până la momentul în care oaspetele pleacă, tu ești persoana care aduce soluții, confort și încredere prin conversațiile cu ei — mai ales în scris, dar și la telefon atunci când e nevoie.
Dacă îți place să comunici, să rezolvi lucrurile cu calm și eficiența, și vrei un job unde fiecare zi e diferită — s-ar putea să fii exact omul pe care îl căutăm.
Ce ne dorim de la tine:
La Homey, fiecare detaliu contează. De la primul mesaj până la momentul în care oaspetele pleacă, tu ești persoana care aduce soluții, confort și încredere prin conversațiile cu ei — mai ales în scris, dar și la telefon atunci când e nevoie.
Dacă îți place să comunici, să rezolvi lucrurile cu calm și eficiența, și vrei un job unde fiecare zi e diferită — s-ar putea să fii exact omul pe care îl căutăm.
Ce ne dorim de la tine:
- O atitudine pozitivă și orientată spre oameni.
- Capacitatea de a te adapta într-un mediu aflat în dezvoltare rapidă și schimbare constantă
- Abilități de comunicare cu abordare empatica si orientata catre soluții.
- Organizare, atenție la detalii și calm în situații neprevăzute.
- Abilități puternice de multitasking, prioritizare și gestionare a timpului.
- Capacitatea de a naviga în situații de incertitudine și de a te adapta la priorități care se schimbă rapid.
- Abilitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent.
- Engleză bună (scris și vorbit).
- Cel puțin 12 luni de experiență în ospitalitate, servicii pentru clienți sau un domeniu conex; experiența anterioară ca recepționer hotelier reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
Ce vei face:
Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă care pune oamenii pe primul loc,
👉 scrie-ne și hai să ne cunoaștem!
 
- Vei fi primul contact al oaspeților — prin e-mail, chat sau telefon.
- Te vei asigura că totul merge perfect de la rezervare până la plecare.
- Vei coordona colegii din teren pentru curățenie realizată la timp, mentenanță (de ex., acces Wi-Fi, încuietori, instalații sanitare, probleme electrice) și pregătirea apartamentelor in timp util cu respectarea standardelor Homey.
- Vei oferi informații clare și rapide, pentru ca oaspeții să se simtă în siguranță și bineveniți si respectând normele, procedurile si politicile de comunicare.
- Un birou modern și o echipă tânără, deschisă și prietenoasă.
- Program flexibil, cu ture de zi și seară, de luni pana duminica.
- Sprijin, training și ocazia de a crește într-un business în expansiune.
- Un loc unde ideile tale chiar contează și unde poți învăța zilnic ceva nou.
Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă care pune oamenii pe primul loc,
👉 scrie-ne și hai să ne cunoaștem!
Descrierea companiei
Homey is revolutionizing hospitality through innovative service and inspiring, thoughtfully designed accommodations. Officially launched in 2019 and headquartered in Bucharest, homey is the fastest-growing decentralized hotel in Romania.
Homey’s service empowers guests by making self-service features and support just a tap away. From simple self-check-in to unique accommodations, we bring the best of a hotel without any of the formality.
Considering homey’s expansion plans, there will be opportunities for extraordinary personal and professional growth for the right candidate.
Joburi similare





