Candidatul Ideal
Dacă ești un bun cunoscător al tehnicilor de comunicare verbală, ai abilități de scriere corectă și te pasionează îngrijirea pielii, ne-ar plăcea să te avem în echipă!
Cerințe și experiență:
- Minim 2 ani experiență în domeniul Customer Care - Relații cu clienții
- O bună cunoaștere a gramaticii limbii române
- Limba engleză scris și vorbit mediu/avansat
- Abilități de comunicare în scris (e-mail) și verbal
- Răbdare și înțelegere în relația cu alte persoane
- Capacitate de memorare și structurare a informației
- Cunoștințe foarte bune de operare a calculatorului, în special Word, Excel, Outlook
- Bun cunoscător al rețelelor de socializare
- Cunoștințe de bază pentru îngrijirea pielii
- Cunoștințe basic de marketing/vânzare produs
- Dinamism, proactivitate, abilități de organizare și prioritizare, gândire creativă.
Cerințe și experiență:
- Minim 2 ani experiență în domeniul Customer Care - Relații cu clienții
- O bună cunoaștere a gramaticii limbii române
- Limba engleză scris și vorbit mediu/avansat
- Abilități de comunicare în scris (e-mail) și verbal
- Răbdare și înțelegere în relația cu alte persoane
- Capacitate de memorare și structurare a informației
- Cunoștințe foarte bune de operare a calculatorului, în special Word, Excel, Outlook
- Bun cunoscător al rețelelor de socializare
- Cunoștințe de bază pentru îngrijirea pielii
- Cunoștințe basic de marketing/vânzare produs
- Dinamism, proactivitate, abilități de organizare și prioritizare, gândire creativă.
Descrierea jobului
- Gestionarea departamentului Relații cu clienții (e-mail, social media și telefon) - recomandări produse, sesizări, reclamații, procesare retururi, răspuns la întrebări
- Gestionarea relației cu clienții la punctul de ridicare al comenzilor + încasare numerar și cu card
- Gestionarea cupoanelor de reducere pe site - construire, activare, dezactivare
- Cunoașterea produselor - urmarea cursurilor online
- Gestionarea relației cu departamentul Depozit cu privire la produse, ambalaje, etichete, etc.
- Rapoarte lunare
- Identificarea oportunităților de îmbunătățire a relației cu clienții
- Gestionarea relației cu clienții la punctul de ridicare al comenzilor + încasare numerar și cu card
- Gestionarea cupoanelor de reducere pe site - construire, activare, dezactivare
- Cunoașterea produselor - urmarea cursurilor online
- Gestionarea relației cu departamentul Depozit cu privire la produse, ambalaje, etichete, etc.
- Rapoarte lunare
- Identificarea oportunităților de îmbunătățire a relației cu clienții
Descrierea companiei
Compania Paula's Choice are o prezență internațională în domeniul vanzărilor de produse cosmetice și este prezentă în România începând cu anul 2012.
Joburi similare