Candidatul Ideal
- Sa fii o persoana calma;
- Sa fii un bun ascultator;
- Sa poti lucra in conditii de stres;
- Sa ai abilitati de comunicare;
- Sa fii prietenos si empatic;
- Sa fii organizat;
- Sa ai atentie distributiva si capacitatea de memorare!
Descrierea jobului
Program de lucru: zilnic ( Luni-Duminica) intre orele 8:00 - 20:00, in ture de 8 ore+ 1 ora pauza; 2 zile libere/saptamana; se lucreaza 1 weekend/luna si 2 weekenduri/luna -o data la 2 luni.
Salariu brut : 4450 ron
Bonuri de masa: 15 ron/zi lucrata ( aproximativ 300 ron/luna )
Salariu net estimat: 2700 ron + bonuri
Incepand cu luna a doua: Bonus lunar de performanta ( KPIs) : pana la 1500 ron
Locul de munca: sediul companiei - Intrarea Ciurului, nr.20,Sector 4.
Candidatul ideal:
Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana temperata, care sa se alature unei echipe tinere, dinamice, cu sanse reale de avansare in cariera, asa cum au avut mult colegi inaintea ta.
Cautam:
Experienta minim 1 an in Customer Service/ Call Center ; Foarte bune abilitati de comunicare, de relationare interumana, atitudine orientata catre client, echipa si succes; Persoana organizata, metodica, motivata de cresterea veniturilor lunare prin atingerea obiectivelor repartizate.
Descrierea jobului:
Oferirea de servicii pentru clienți de top pe platformele de live chat, e-mail si telefon(pretuim calitatea in detrimentul cantitatii); Raspunde intrebarilor clientilor, escaladeaza si colaboreaza cu alte echipe pentru a oferi o solutie , urmarind obtinerea unei rezolutii, prin mijloacele specifice (e-mail, chat, telefon); Colaborarea cu mai multe departamente din cadrul companiei pentru a obtine rezolutii; Efectueaza modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare;
Program de lucru: luni-duminica 8:00 - 20:00, 9 ore/zi (1 ora pauza), ture stabilite 08:00 – 17:00, 11:00 – 20:00, 5 zile/saptamana. Se lucreaza un weekend pe luna si o data la doua luni, doua weekend-uri pe luna. In fiecare saptamana se respecta cele 2 zile libere.
Dupa 1-3 luni vei lucra exclusiv remote, si doar o data pe luna ne vom revedea la office.
Locul de munca: sediul Direct Call Center (Intrarea Ciurului, nr. 20, etaj 2, Sector 4).
Beneficii:
Pe langa mediul de lucru deschis, transparent si prietenos iti oferim:
contract de munca pe perioada nedeterminata; pachet salarial atractiv; bonusuri in functie de performanta; prime de sarbatori; tichete de masa; training on the job; posibilitate de dezvoltare profesionala.
Descrierea companiei
Infiintata in 2003, Direct Marketing Group (DMG) se pozitioneaza ca agentie de publicitate specializata in programe integrate de marketing direct (mailing, telemarketing,e-mail marketing). Obtinerea unor rezultate masurabile si posibilitatea eficientizarii bugetului de comunicare reprezinta principalele atuuri ale campaniilor desfasurate de catre companie pentru clienti. DMG este membru ARMAD (Asociatia Romana de Marketing Direct) din februarie 2004 si a fost implicat in organizarea evenimentelor de referinta din Romania, Ro-Direct. In ultimii ani, am simtit oportunitatea de a ne specializa pentru a acoperi segmente de piata mai putin acoperite. In acest sens s-a inceput investitia in dezvoltarea de baze de date, liste cu persoane si firme pentru marketing. Direct Marketing, care este specializata in crearea si administrarea de baze de date cu persoane fizice si juridice. Utilizam o echipa pregatita si cu experienta de consultanti care actualizeaza prin diverse metode cele mai relevante si cautate baze de date. Bazele de date sunt proprietatea noastra sau ale partenerilor si sunt intretinute pentru a fi utilizate in actiuni de prospectare si marketing.