Publicat 21 Oct 2019 | Reactualizat 18 Nov 2019 | Expiră 20 Nov 2019

Customer Care Officer

1 post
Studii superioare finalizate, studiile economice reprezinta avantaj
Experienta in relatii client / vanzari reprezinta avantaj
Abilitati foarte bune operare PC (word, excel, outlook)
Limba engleza la nivel mediu
Limba maghiara la nivel mediu - optional

Postul de Postul este pe perioada determinata de 1 an.
  Ofera informatii clientilor telefonic, prin email, si prin alte canale
Solutioneaza cererile, problemele, reclamatiile clientilor
Inregistreaza in baza de date solicitarile clientilor si solutiile oferite sau modificarile realizate
Gestionarea aspectelor de natura financiara in relatia cu clientul (scadente, intarzieri plati)
Promovarea produselor companiei Aegon reprezintă în România grupul olandez cu acelasi nume. Compania este specializată în asigurari de viaţă si pensii private. Cu sediul la Haga - Olanda şi cu o experienţă dovedită în domeniul financiar de peste 160 ani, Aegon activează cu succes în peste 20 de ţări de pe patru continente. În prezent, prin intermediul celor peste 24.000 de angajaţi, Aegon contribuie semnificativ la realizarea obiectivelor personale şi profesionale a peste 47 milioane de clienţi.

Criterii de selecție

  • Peste 1 luna experiență în muncă
Customer Care Officer  -  Aegon

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close