Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Customer Administration Analyst (determinat 2 ani)

Libra Internet Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SCURTA DESCRIERE:
In acest rol de Customer Administration Analyst vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni. Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei care detin bune aptitudini de organizare si planificare, atentie la detalii si proactivitate. Salariul de incadrare pentru rolul de Customer Administration Analyst este in intervalul de 6500 lei brut si 11500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

CERINTE:
- Esti absolvent(a) de studii superioare;
- Ai capacitate de lucru in echipa;
- Abilitati de comunicare, negociere si organizare;
- Atitudine proactiva, spirit de initiativa;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- Ai un nivel min. B2 limba engleza;
- Cunostinte bune de Excel / Pachet Microsoft Office;

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
- Raspunzi de gestionarea corecta si la timp in procesul de deschidere a relatiei cu banca, a conturilor curente la ghiseu si/sau online, analizezi, verifici, avizezi, din punct de vedere juridic si procedural documentatia si formularele prezentate de client, necesare pentru deschiderea relatiei cu banca si a conturilor curente pentru clienti PF, PFA, PJ, capital social;
- Procesezi in sistemele informatice deschiderea de clienti PF, PFA, PJ, capital social, initiate la ghiseu si online;
- In cadrul procesului de administrare a relatiei de afaceri cu banca, analizeazi, verifici, avizezi din punct de vedere juridic diverse solicitari ale clientilor: actualizare de date, modificare fisa specimen de semnatura, delegatie, imputerniciri, etc.
- Gestionezi in mod curent procesele de actualizare date clienti la initiativa bancii si/sau la initiativa clientului si procesele specifice de data quality;
- Raspunzi la solicitarile clientilor in special pe email, dar si telefonic;
- Esti responsabil de mentinerea corectitudinii bazei de date a clientilor, fiind implicat activ pe fluxurile de introducere si modificare a datelor in sistemele bancii;

BENEFICII:
Beneficii legate de timp:
- Program flexibil, inclusiv "Late Monday and Early Friday"
- Program de lucru hibrid
- Liber de ziua ta de nastere
- Concediu de studii
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie

Beneficii financiare si abonamente:
- Tichete de vacanta (3500 lei roluri de execu?ie/ 5500 roluri manageriale)
- Tichete de masa (40 lei/zi)
- Prime de sarbatori
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador
- Abonament la Bookster
- Pensie privata
- Ajutor pentru evenimente deosebite
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices
- Sesiuni de dezbateri - Debatable
- Programe sportive - Libra Energize
- Programe culturale - Libra Cultural
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing

Descrierea companiei

Libra Internet Bank ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-si contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii. Suntem o echipa tanara si dinamica. La noi vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.

Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de ?banca a internetului? inca din anul 2011.

Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de ?bancher pe care il cunosti?, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.

Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.

Te asteptam alaturi de echipa noastra!
Publicat 11 Mart. 2024 Reactualizat 8 Apr. 2024 Expiră 10 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.