Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Corporate Relationship Manager Greek Desk - Suc. Dorobanti

Libra Internet Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SCURTA DESCRIERE:
In rolul de Manager Relatii cu Clientii (CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul sucursalei din Dorobanti. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti persoane juridice solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori.
Salariul de incadrare pentru rolul de Relationship Manager - Greek Desk - Sucursala Dorobanti este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

CERINTE:
- Esti absolvent/a de studii superioare;
- Cunosti limba engleza la un nivel avansat (scris si conversational);
- Detii o buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri din Romania;
- Ai abilitati foarte bune de comunicare si de vanzare.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
- Raspunzi de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti de nationalitate elena, in mod activ, in conformitate cu obiectivele si targetul departamentului Greek Desk;
- Raspunzi de promovarea si vanzarea activa a produselor bancii, oferind clientilor persoane juridice consiliere financiar bancara prin servicii bancare de calitate, la timp si conform nevoilor acestora;
- Pui la dispozitia clientilor documentatia si informatiile aferente operatiunilor bancare derulate de catre acestia, inclusiv cele aferente deschiderilor de conturi;
- Intocmesti dosarul de deschidere de cont, oferi informatii privind situatia conturilor (solduri, tranzactii, depozite, etc.);
- Receptionezi instructiunile date de catre clientii Bancii, te asiguri de corectitudinea acestora si le transmiti, in timp util, spre procesare;

BENEFICII:
Beneficii legate de timp:
- Program flexibil, inclusiv "Late Monday and Early Friday"
- Program de lucru hibrid
- Liber de ziua ta de nastere
- Concediu de studii
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie

Beneficii financiare si abonamente:
- Tichete de vacanta (3500 lei roluri de execu?ie/ 5500 roluri manageriale)
- Tichete de masa (40 lei/zi)
- Prime de sarbatori
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador
- Abonament la Bookster
- Pensie privata
- Ajutor pentru evenimente deosebite
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare

Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices
- Sesiuni de dezbateri - Debatable
- Programe sportive - Libra Energize
- Programe culturale - Libra Cultural
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing

Descrierea companiei

Libra Internet Bank ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-si contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii. Suntem o echipa tanara si dinamica. La noi vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.

Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de ?banca a internetului? inca din anul 2011.

Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de ?bancher pe care il cunosti?, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.

Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.

Te asteptam alaturi de echipa noastra!
Publicat 20 Mart. 2024 Reactualizat 27 Mart. 2024 Expiră 19 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.