Candidatul Ideal
- Abilități excelente de comunicare și relaționare cu parteneri și clienți.
- Experiență în gestionarea contractelor și implementarea proiectelor.
- Capacitate de planificare strategică și coordonare de campanii sau evenimente.
- Atenție la detalii și organizare, mai ales în administrarea bazelor de date și urmărirea termenelor contractuale.
- Cunoștințe în marketing și dezvoltarea resurselor reprezintă un avantaj.
- Experiență în fundraising, management de parteneriate sau vânzări corporate reprezintă avantaj
- Proactivitate, autonomie și orientare spre rezultate.
Descrierea jobului
- Elaborarea, împreună cu echipa, a strategiei generale de fundraising.
- Planificarea și implementarea campaniilor dedicate partenerilor corporate.
- Dezvoltarea și implementarea strategiei de outreach către companii și gestionarea bazei de date corporate.
- Organizarea și coordonarea evenimentelor corporate.
- Crearea, menținerea și administrarea relațiilor de fundraising pe termen lung cu donatorii și potențialii donatori.
- Creșterea vizibilității organizației și a proiectelor acesteia în mediul corporate.
- Administrarea, extinderea și actualizarea bazelor de date cu informații despre donatori și preferințele lor.
- Identificarea sponsorilor relevanți, documentarea în legătură cu aceștia, stabilirea întâlnirilor de prezentare, negocierea contractelor și urmărirea încasării sumelor angajate.
- Organizarea și/sau participarea la evenimente care pot genera venituri sau colaborări noi.
- Elaborarea materialelor necesare pentru atragerea de fonduri și pregătirea propunerilor pentru sponsori.
- Participarea la implementarea politicilor de marketing și la dezvoltarea resurselor.
- Planificarea și coordonarea campaniei de redirecționare a 3,5% din impozitul pe venit (persoane fizice).
Descrierea companiei
Art Safari este specializat în realizarea de pavilioane expoziționale și organizatorul anual al Pavilionului de Artă București - cel mai mare conglomerat de expoziții de artă din România. Organizează în parteneriat cu muzee de artă internaționale și din România ample expoziţii retrospective care își propun recuperarea valorilor de patrimoniu, precum și promovarea artei contemporane. Având o puternică latură educaţională, misiunea sa este de a apropia arta de public și de a educa noile generații prin organizarea de ateliere de artă pentru copii, tururi ghidate și expoziții de artă contemporană în spații neconvenționale ca aeroportul Henri Coandă sau metroul bucureștean.



