Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj

ALPHA BANK ROMANIA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;
Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;
Experienta de management al unei unitati bancare;
Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;
Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);
Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.

Descrierea jobului

Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);
Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;
Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;
Realizeaza obiectivele de vanzare retail persoane fizice stabilite pe regiune, urmarind indeplinirea acestora atat la nivelul fiecarei unitati, pe linii de business cat si la nivel de regiune;
Se preocupa de implementarea procesului de eficientizare a vanzarilor la nivelul fiecarei unitati din regiune, conform instructiunilor primite de la Unitatea Retea Sucursale;
Monitorizeaza performanta fiecarei unitati din regiune;
Coordoneaza implementarea Programului de Coaching la nivel de regiune, cu o frecventa trimestriala;
Organizeaza sesiuni de training la nivel regional conform Programului de Training (workshop-uri lunare/diferite teme dupa materialele de training puse la dispozitie de Departamentul Training); asigura planificarea workshop-urilor; sustine workshopuri lunare;
Raporteaza zilnic vanzarile regiunii coordonate, conform instructiunilor Unitatii Retea Sucursale;
Initiaza si coordoneaza, impreuna cu Directorul Regional, actiuni de micromarketing in conformitate cu procedurile bancii si bugetul alocat;
Asigura prelucrarea corecta si la timp a lead-urilor transmise de catre Departamentul Telemarketing, precum si cele incarcate in platforma de lucru TWS;
Contribuie la imbunatatirea rezultatelor din programele de tip Mystery Shopping;
Efectueaza in mod direct sau impreuna cu angajatii unitatilor din regiune vizite in scopul atragerii de clienti noi si/sau a fidelizarii clientilor existenti.


Ce primesti:

Echilibru viață personală/viața profesională

pana la 30 de zile de concediu de odihnă/an, in funcție de experiența de lucru;
zile libere plătite pentru evenimente speciale din viața ta;
birthday off – zi liberă pentru a-ți celebra aniversarea cu cei dragi;
zi liberă pentru evenimente personale neprevăzute;
zi liberă pentru examene – suntem alături pentru performanța ta;
asigurare medicală – pentru că un simplu abonament medical nu acoperă întotdeauna nevoile de sănătate; la noi, tu alegi furnizorul, dintre cei mai mari din piață;
asigurare împotriva accidentelor– depășim împreuna chiar și momentele cele mai dificile;
seminarii de wellbeing– îi aducem pe specialiști sa îți dea cele mai bune informații.

Avantaje financiare

13 salarii/an, indiferent când te alături echipei (calculat pro rata);
sustinere financiară pentru evenimente speciale;
costuri preferențiale la servicii și produse bancare;
tichete de masă.

Training și dezvoltare

program de integrare – ca să te simți in largul tău chiar dacă nu ai lucrat încă in sistemul bancar;
un Buddy dedicat – cei mai experimentați și entuziaști colegi te vor însoți si îndruma in primele săptămâni alături de noi;
plan de training – stabilește cu managerul tău ce traseu de învățare ți se potrivește;
acces la nenumărate sesiuni de training online;
abonament la Bookster, un prieten apropiat;
o platformă internă de comunicare, să poți comunica și informal cu colegii tăi.

Demersul de recrutare se desfasoara in baza prelucrarii datelor cu caracter personal, conform informatiilor detaliate in informarea privind prelucrarea datelor in procesul de recrutare, pe care o regasiti pe site-ul Alpha Bank Romania (https://www.alphabank.ro/despre-noi/cariere).

Toate CV-urile sunt păstrate în condiţii de confidenţialitate.
Doar candidaţii ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactaţi pentru interviu.
Ne-am bucura sa te numeri printre ei.

Succes!

Descrierea companiei

Alpha Bank este unul dintre cele mai mari grupuri financiar-bancare din Grecia, cu o prezenta internationala si mai mult de 14,000 angajati in Grecia si peste hotare. Avand o retea ce depaseste 1,000 unitati in Grecia si una dintre cele mai mari rate de adecvare a capitalului din Europa, Alpha Bank Group ofera o gama larga de servicii financiare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, incluzand carduri de credit, managementul activelor, produse si servicii de investment banking, asigurari, brokeraj, leasing si factoring. De la infiintarea sa in anul 1879, Alpha Bank sustine clientii din ariile retail si business, contribuind astfel la economia tarii.

Alpha Bank Romania, ca membru al Alpha Bank Group, este o institutie financiara situata in topul primelor zece banci din tara, cu o prezenta nationala de mai mult de 25 de ani. Banca ofera o gama variata de servicii si produse inovatoare pentru clientii din segmentele retail, IMM si corporate, concomitent cu furnizarea know-how-ului si experientei necesare implementarii planurilor pentru clientii sai.

Publicat 12 Mart. 2024 Reactualizat 11 Apr. 2024 Expiră 11 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.