Candidatul Ideal
Ce ne dorim de la colegul/colega noastra?
- Minim 3 ani experienta intr-un post de coordonare sau operational (in institutii sanitare precum spitale, clinici, etc.) reprezinta avantaj
- Bune abilitati de management, administrare, coordonare si coordonare echipa
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Persoana pozitiva si consecventa
- Persoana orientata catre dezvoltare personala si profesionala
- Studii superioare
- Limba engleza - intermediar
- Cunostiinte de operare pachet Office
Descrierea jobului
1. Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea personalului din subordine (Receptie si Call Center)
2. Comunica cu toate departamentele clinicilor QMED
3. Comunica si mentine relatii profesionale cu medicii, asistentele si pacientii clinicii
Responsabilitati
L-V 8 ore/ zi in 2 ture / dimineata si dupa-amiaza
Care sunt beneficiile pentru tine?
2. Comunica cu toate departamentele clinicilor QMED
3. Comunica si mentine relatii profesionale cu medicii, asistentele si pacientii clinicii
Responsabilitati
- Raspunde de calitatea serviciilor oferite pacientilor si le monitorizeaza, inclusiv prin evaluarea satisfactiei pacientilor, luand masuri pentru imbunatatirea acestora;
- Asigura conditiile necesare indeplinirii indicatorilor de performanta si se preocupa permanent de dezvoltarea profesionala a echipei pe care o conduce in vederea motivarii acesteia pe termen lung;
- Inlocuieste sau suplimenteaza personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar (concedii medicale, concedii de odihna, absente neprevazute);
- Raspunde de organizarea generala a activitatilor, urmarind asigurarea cu forta de munca si organizarea optima a programului de lucru, in raport cu obiectivele propuse;
- Coordoneaza activitatea echipei sale in relatia cu medicii, asistentele si personalul intern;
- Lucreaza impreuna cu medicii si echipa medicala pentru a eficientiza timpul de asteptare si programarea pacientilor (de ex. ajustarea protocoalelor de tratament sau a duratelor estimate);
- Mediaza situatiile conflictuale aparute in relatie interpersonale si identifica solutii de gestionare a crizelor;
- Evalueaza periodic activitatea personalului (prin criterii clare de performanță) si propune sisteme de recompensare sau programe de motivare (premii, bonusuri, recunoasteri) pentru a creste eficienta si satisfactia in munca;
- Se asigura ca echipa respecta standardele interne si protocoalele de comunicare stabilite;
- Organizeaza sesiuni de instruire si familiarizare a noilor angajati cu procedurile clinicii (softuri de programare, cod de etica, servicii oferite) si dezvolta competentele de comunicare si relationare ale intregii echipe;
- Asigura o primire prietenoasa si profesionala a pacientilor la telefon sau la receptie. Se asigura ca echipa urmeaza protocoale de comunicare (intampinare, informare despre servicii, solutionarea solicitarilor) pentru toate categoriile de pacienti;
- Analizeaza si solutioneaza prompt criticile si nemultumirile pacientilor referitoare la serviciile receptiei sau ale call-center-ului;
- Este interfata de escaladare a problemelor complexe, intervenind pentru a mentine satisfactia pacientilor si reputatia clinicii;
- Asigura completitudinea informatiilor oferite pacientilor (servicii, preturi, asigurari) si actualizeaza permanent ghidurile interne de comunicare;
- Analizeaza fluxurile de lucru existente (ex. preluare apeluri, programari, inregistrare pacienti) si propune imbunatatiri pentru cresterea eficientei (reduceri ale timpilor de procesare, simplificarea procedurilor);
- Dezvolta si implementeaza strategii de motivare a echipei receptie/call-center (evaluari anuale, feedback continuu, oportunitati de avansare interna), astfel incat personalul sa fie implicat si sa ramana motivat pe termen lung.
L-V 8 ore/ zi in 2 ture / dimineata si dupa-amiaza
Care sunt beneficiile pentru tine?
- Bonus de performanta
- Posibilitatea de a lucra ca angajat sau in colaborare
- Tichete de masa pentru angajati
- Abonament medical pentru angajati
- Tichet cultural de ziua de nastere
- Beneficii cu ocazia aniversarii vechimii in cadrul Qmed
- Prime de sarbatori
- Reducere la serviciile retelei Qmed
- Echipa super si atmosfera dinamica si prietenoasa.
Descrierea companiei
Qmed este o rețea de clinici localizate în București și Popești-Leordeni, în care 42 de medici dentiști au tratat peste 64000 de pacienți. În oricare dintre cabinetele stomatologice Qmed, pacienții noștri descoperă zi de zi că tehnologiile avansate care facilitează tratamente fără durere sunt amplificate de un mod sincer, empatic și profesionist de a trata pacienții.