Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Coordonator Operatiuni Echipa Alocari/Departament Operatiuni

BCR PENSII, SOCIETATE DE ADMINISTRARE A FONDURILOR DE PENSII PRIVATE S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Aplică la BCR Pensii pentru poziția de Coordonator Operaţiuni Echipa Alocāri/Departament Operaţiuni!

BCR PENSII iti ofera sustinerea si mediul in care iti vei modela propriul drum, vei avea ocazia sa faci fata unor provocari pe masura talentelor tale. Cel mai important este ca o vei face intr-o companie unde vei simti ca intr-adevar contezi, pentru ca:
  • Ne pasa de talentul, ideile si personalitatea ta;
  • Suntem clari cand vorbim despre asteptarile noastre de la tine: determinare si initiativa;
  • Ne implicam in evolutia ta si iti oferim libertatea de a deveni cel mai bun;
Ce vei face la noi?
  • Monitorizezi si primesti validare pentru efectuarea tuturor raportarilor din structura din care face parte, catre institutiile implicate in administrarea fondurilor de pensii in standardele si cerintele impuse de legile sau normele in vigoare;
  • Gestionezi procesele operaționale la FPAP BCR,BCR PLUS (aderare, alocari contributii, transfer in/out) in concordanta cu reglementarile juridice in vigoare legate de activitatea specifica de administrare a fondurilor de pensii private si facultative, ocupationale;
  • Procesezi incasarile efectuate de participanti la fondurile de pensii si generezi rapoarte din sistemele informatice;
  • Comunici cu Depozitarul pentru confirmarea calculelor emiterii sau rascumpararii unitatilor de fond;
  • Comunici cu alte fonduri de pensii externe in vederea transferurilor de participanti;
  • Asiguri suportul necesar privind coordonarea activitatii profesionale a angajatilor din structura din care faci parte, ai grija ca activitatea acestora sa se desfasoare cu cat mai putine erori si intarzieri; Asiguri si incurajezi un mediu de lucru orientat spre rezultate;
  • Cordonezi activitatea de administrare a participantilor si te asiguri de buna gestiune si evidenta a acestora pe toata perioada activa a lor si a schimbarilor intervenite in decursul timpului;
  • Te asiguri prin modul de implementare a proceselor, fluxurilor si procedurilor, ca toate operatiunile de administrare a conturilor participantilor sunt efectuate corect, in concordanta cu reglementarile legale si in mod securizat;
  • Coordonezi comunicarea cu participantii, te asigura ca toate solicitarile, sesizarile sau reclamatiile primite sa fie inregistrate in sistemele de gestiune si sa fie solutionate conform procedurilor;
  • Supervizezi notificarile catre participanti prin canalele de comunicare disponibile, scrisori, sms, email;
  • Gestionezi transmiterea informarii anuale a participantilor la fondurile administrate. Te asiguri de respectarea termenului de transmitere, a corectitudiniii si completitudinii datelor;
  • Asiguri buna functionare a circuitului documentelor care intra sau ies din Departamentul Operatiuni/Echipa Alocari;
  • Asiguri suportul necesar Directiei Financiar si Contabilitate pentru finalizarea transferurilor si alocarilor participantilor;
  • Organizezi cadrul necesar colectării contribuţiilor participanţilor şi convertirea contribuţiilor in unitati de fond;
  • Gestionezi fluxurilor de transfer la/catre fondul de pensii administrat privat, la fondul de pensii facultative, cat si la fondurile de pensii ocupaționale aflate in administrarea societatii;
  • Furnizezi informatii si rapoartele solicitate de superiorul direct si de catre alte directii cu privire la documentele, datele procesate si evidentele din Departamentul Operatiuni/Echipa Alocari;
  • Efectuezi, verifici si primesti avizarea interna pentru raportarile specifice catre ASF;
  • Efectuezi, verifici analize de date specifice sau alte raportari solicitate intern;
  • Propui proiecte de eficientizare specifice ariei pe care o coordonezi;
  • Asiguri activitatea de control la nivelul Departamentului (control de nivel 1);
Ce te va ajuta sa ai succes:
  • Studii universitare, de preferinta in domeniul economic;
  • Experienta anterioara in domeniul financiar si/sau Pensii si Asigurari (minim 3 ani);
  • Experinta in management de echipa si operatiuni;
  • Experienta in domeniul pensiilor private (constituie un avantaj);
  • Gandire analitica si atentie la detalii;
  • Excelente abilitati de organizare, monitorizare si raportare;
  • Excelente abilitati de utilizare a pachetului complet Microsoft Office (Excel avansat);
  • Abilitati de prezentare si comunicare atat verbale, cat si in scris.
Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
  • Oportunitati de invatare si dezvoltare intr-un mediu de lucru prietenos;
  • Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
  • Servicii medicale la o clinica privata;
  • Un program de lucru flexibil si work from home;
  • Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti;
  • Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
  • Pana la 7 zile libere personale/an in plus fata de concediul de odihna, pentru evenimente personale;
  • Zi libera pentru ziua ta de nastere;
  • Programe si platforme care iti permit sa inveti oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv;
  • Posibilitatea de a aplica ulterior pe alte posturi deschise in companie pentru a-ti sustine evolutia profesionala;



Publicat 1 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 1 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.