Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Coordonator Locatii Partenere ENEL

Instore Power Provider
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate, pasionată de vânzări, capabilă să conducă o echipă de succes și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și motivată, te invităm să te alături echipei noastre și să contribui la creșterea afacerii de Retail.


Beneficii:

  • Oferim pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și competențele tale;
  • Tichete de masă;
  • Abonament clinică medicală;
  • Autoturism de companie;
  • Laptop, Telefon;
  • Oportunitatea de a lucra într-o companie de top, alături de profesioniști talentați și pasionați;
  • Mediu de lucru în care poți contribui cu idei și soluții inovatoare;
  • Traininguri și programe de dezvoltare personală, pentru a-ți îmbunătăți constant abilitățile și cunoștințele;


Te așteptăm sa fii parte dintr-o poveste de succes în industria energiei, dacă:

  • Ai minimum 2 ani experiență în vânzări, coordonare echipe, people management, trainer, in industrii precum: Retail, Energetică, Telecom - reprezintă avantaj;
  • Deții permis auto categoria B;
  • Ai disponibilitatea de deplasare in zona alocată, în proporție de 80% din timpul de lucru;
  • Ai abilități de leadership și capacitatea de a motiva și inspira echipe;
  • Ai excelente abilități de comunicare;
  • Ai abilități de prioritizare și delegare;
  • Ai capacitatea de a te adapta ;
  • Ai curiozitate și apetit pentru inovare;


Responsabilități:

  • Vei coordona echipa de vânzări din locațiile partenere ENEL;
  • Vei realiza prospectare activă: prin identificarea și evaluarea potențialilor clienți B2B;
  • Vei crea și gestiona baza de date de lead-uri B2B;
  • Vei contacta prospecții, pentru a stabili legătura inițială și interesul pentru produsele și serviciile oferite;
  • Vei prezenta oferta: prin comunicarea avantajelor și beneficiilor produselor si serviciilor oferite, adaptate nevoilor și cerințelor specifice ale fiecărui potențial client B2B
  • Vei raporta și evalua rezultatele obținute în cadrul activităților de vânzare și generare de lead-uri, vei identifica punctele tari și oportunitățile de îmbunătățire;
  • Vei monitoriza concurenta:
  • Vei oferi suport agentilor asigurându-te că aceștia sunt pregătiți corespunzător pentru activitatea din magazine;
  • Vei asigura buna funcționare a locațiilor, oferind sprijin în rezolvarea problemelor și îmbunătățirea proceselor;
  • Vei implementa planuri de instruire orientate spre creșterea vânzărilor;
  • Vei evalua nevoile de instruire și pregătire a agentilor;
  • Vei elabora materiale de instruire/învățare, pentru a satisface nevoile de instruire ale echipei;
  • Vei evalua si monitoriza performanța agentilor din magazine

Descrierea companiei

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Publicat 14 Mart. 2024 Reactualizat 11 Apr. 2024 Expiră 13 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.