Candidatul Ideal
Cerinte:
- Studii superioare de lunga durata ( domeniul economic);
- Cunostinte EXCEL-nivel avansat
- Limba engleza - nivel avansat
- Cunostinte de utilizare a unui ERP - reprezinta un avantaj.
- Cunostinte solide in domeniul financiar ( contabilitate costuri, analiza economic-financiar)
- Experienta de minim 5 ani cu expunere relevanta in domeniul financiar.
Descrierea jobului
Sarcini si responsabilitati specifice:
- Intocmirea ofertei financiare pentru participarea la licitatii ( modelul financiar pentru calculul costurilor si al profitabilitatii, inclusiv analiza de senzitivitate si riscuri), interactionand cu toate departamentele societatii in vederea preluarii, verificarii si validarii informatiilor de intrare;
- Fundamentarea oricaror ajustari sau modificari de tarife precum si sustinerea acestora in fata partenerului contractual;
- Intocmirea de analize programate dar si ad-hoc asupra elementelor de cheltuieli si venituri la nivel de contract in vederea sustinerii dialogului cu partenerul contractual;
- Interactionarea permanenta cu departamentele operationale si financiare in vederea analizarii oricaror diferente dintre premisele ofertate si bugetate si valorile actuale ale parametrilor cheie
- Urmarirea prestarii serviciilor la nivelul si calitatea/ costurilor asumate prin contract, semnaland devieri.
Descrierea companiei
Beneficii:
- Prima de vacanta;
- Prime sarbatori si ziua firmei;
- Tichete de masa in valoare de 40 RON/ zi ;
- Bonus de fidelitate;
- Pachet beneficii medicale.
Joburi similare


