Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Controlor Financiar / Licitatii

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:

nivel de studii: studii superioare economice;
calificare/ specializare/ instruiri: cunoştinţe avansate de Excel;
competențele postului/ abilități: ample cunostinte profesionale in domeniul financiar contabil, capacitate de sinteză, abilități de analiză și rezolvare a problemelor, comunicare, confidenţialitate, loialitate, spirit de echipă;
experiența de lucru necesară: experienţă minim 5 ani în domeniul financiar-contabil.

Descrierea jobului

Sarcini si responsabilitati specifice:

intocmește periodic setul de indicatori cheie de performanță (KPI) pentru activitățile/ contractele alocate;
analizează valorile KPI, calculează și explică diferențele față de valorile standard/ bugetate ale KPI, interpretează tendințe, identifică erori de operare sau neconformități în urma analizei KPI sau a activității în sine;
participa activ ( inclusiv prin munca de teren, analitica si de control) la identificarea problemelor si oportunitatilor de îmbunătățire a activitatii operationale, din punct de vedere financiar și operational);
propune masuri relevante pentru cresterea eficientei operationale si calculeaza impactul masurilor propuse;
propune, implementeaza si monitorizeaza indicatori de performanta suplimentari pentru activitatile operationale, relevanti pentru business;
analizeaza activitatea operationala si propune actiuni de reducere a costurilor sau crestere a eficientei;
efectueaza analize programate si ad-hoc; propune, valideaza si urmareste solutii corective;
participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a bugetului de investitii;
urmareste, lunar, pentru activitatile operationale, variatiile dintre realizari si buget, efectueaza analiza acestor deviatii, raporteaza rezultatul;
propune masuri de corectie a deviatiilor din buget, participa la implementare si urmareste implementarea acestora;
intocmeste documentatiile aferente activitatilor si proceselor in care este implicat.
la solicitarea managementului societății execută activitati de control intern, in cadrul departamentelor Operationale, pentru detectarea neregulilor, nerespectarii procedurilor sau a eventualelor fraude.
suport pentru business (obligatii contractuale, analize de impact etc.).
participa , impreuna cu membrii departamentului Licitatii si Administrarea Contractelor, la procedura de licitatie in vederea analizarii documentatie si intocmirii ofertelor.
preia responsabilitati in cadrul activitatii de ajustare/ modificare a tarifelor, la solicitarea responsabilului de Licitatii si Administrarea Contractelor.
In limitele de competenta ale pozitiei, acorda suport in cadrul activitatii de administrarea contractelor.
Publicat 25 Aug. 2025Reactualizat 22 Sept. 2025Expiră 24 Sept. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.