Control Tower Analyst French Speaker
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Excellent communication skills (verbal/written)
Excellent customer service skills
Analytical/ daily challenges solving skills independently
Self-driven, team player , organized and good communication skills
Able to plan with different parties and execute against plan
Prior experience in resolving customer complaints or complex issues remotely is preferred
Language: French at least C1 and English
Descrierea jobului
Monitor and follow up on alerts for TaaS fleets
Activate service. Communicate with ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂fleets, service providers and installations partners to ensure service delivery.
Troubleshoot hardware. Remote checks on TCUs and sensors.
Organize vehicle availability with the fleet, to make servicing the vehicle possible
Monitor the TaaS vehicles via the GMC platform. React on alerts by informing the fleet and service providers to ensure service is done and alerts are resolved.
Handle job authorization for TaaS accounts. Check if data is in line with job requests. Chase service providers when jobs are not submitted.
Arrange breakdown service for the fleet. Calling service providers which are on route for the fleet. Or arrange roadside service via the Goodyear ServiceLine.
Support data management in GMC and Device Manager. Upload data on TCUs and sensors
Experience
Minimum 1 year experience working in a call center or other customer facing positions
Strong skills with Microsoft Excel and other Microsoft Office tools
Experience with planning and scheduling
Ability to work in a fast-paced, multi-priority environment
Previous experience in transport or technical sector is seen as a plus
Descrierea companiei
Goodyear este una dintre cele mai mari companii de anvelope din lume ce si-a inceput activitatea in anul 1898 ca producator de anvelope pentru biciclete si carucioare cu doar 13 muncitori. Compania a crescut rapid si numără astăzi aproximativ 72 000 de angajați și își produce produsele în 55 de unități din 23 de țări din întreaga lume. Cele două centre de inovare Goodyear din Akron, Ohio și Colmar-Berg, Luxemburg, se străduiesc să dezvolte produse și servicii de ultimă generație care stabilesc tehnologia și standardul de performanță pentru industrie.
În România, Goodyear Dunlop este prezent din anul 1999 și este reprezentat de două persoane juridice diferite, Goodyear Dunlop Tyres (Biroul de vânzări) și Goodyear Operations. Goodyear Operations România este Centrul Global de Servicii pentru Afaceri al Goodyear Dunlop EMEA. Centrul GBS din București a început în iulie 2011. Misiunea centrală a Centrului a fost întotdeauna să ofere satisfacția internă a clienților cu responsabilitatea comună a livrării - Performanța de conducere ca ONE TEAM.
Scopul nostru la Goodyear este să creăm încredere și să creăm un mediu în care asociații sunt inspirați de muncă. Pe langa anvelopele Goodyear, producem și alte mărci internaționale bine respectate, inclusiv Dunlop, Kelly, Fulda, Sava și Debica, iar afacerea noastră cu pneuri oferă produse din cauciuc și polimeri pentru o varietate de piețe. Credem în oamenii noștri și îmbrățișăm schimbarea pentru a ne angaja și a le permite asociaților Goodyear să-și realizeze întregul potențial.
Pentru mai multe informații despre Goodyear și produsele sale, accesați www.goodyear.com/corporate.