Contact Center Agent
krukholding
8 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
CERINTE:
Orientare catre client - deschidere in a lucra cu clientii si in a ii ghida sa gaseasca solutii la problemele lor financiare;
Atitudine - interactionarea cu colegii si clientii intr-un mod pozitiv, cooperant, construind relatii de calitate cu acestia;
Abilitati de comunicare si negociere ferma in relatia directa cu clientii;
Adaptabilitate - adaptarea rapida la cerintele de business/modificarile de strategie;
Problem Solving - identificarea problemelor din job, procese sau mediu de lucru si propunerea/implementarea de noi solutii;
Autodezvoltare - investirea in dezvoltarea personala pentru imbunatatirea abilitatilor si performantei in job.
Orientare catre client - deschidere in a lucra cu clientii si in a ii ghida sa gaseasca solutii la problemele lor financiare;
Atitudine - interactionarea cu colegii si clientii intr-un mod pozitiv, cooperant, construind relatii de calitate cu acestia;
Abilitati de comunicare si negociere ferma in relatia directa cu clientii;
Adaptabilitate - adaptarea rapida la cerintele de business/modificarile de strategie;
Problem Solving - identificarea problemelor din job, procese sau mediu de lucru si propunerea/implementarea de noi solutii;
Autodezvoltare - investirea in dezvoltarea personala pentru imbunatatirea abilitatilor si performantei in job.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
Contacteaza telefonic clientii, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante;
Negociaza termeni de rambursare a restantelor, utilizand tehnici specifice, pentru a obtine cel mai bun acord pe termen lung;
Creeaza si mentine parteneriate de succes cu clientii, promovand produsele si serviciile companiei;
Actualizeaza in sistemul intern de lucru informatiile obtinute in urma conversatiilor telefonice, pentru a avea in permanenta date actualizate cu privire la cazurile gestionate;
Urmareste respectarea acordurilor si intelegerilor de plata stabilite cu clientii, in vederea realizarii obiectivelor de business asumate lunar;
Trateaza cu profesionalism fiecare client, indiferent de provocarile intalnite in activitate.
BENEFICII:
Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid.
Contacteaza telefonic clientii, cu scopul de a identifica cele mai bune solutii de rambursare a sumelor restante;
Negociaza termeni de rambursare a restantelor, utilizand tehnici specifice, pentru a obtine cel mai bun acord pe termen lung;
Creeaza si mentine parteneriate de succes cu clientii, promovand produsele si serviciile companiei;
Actualizeaza in sistemul intern de lucru informatiile obtinute in urma conversatiilor telefonice, pentru a avea in permanenta date actualizate cu privire la cazurile gestionate;
Urmareste respectarea acordurilor si intelegerilor de plata stabilite cu clientii, in vederea realizarii obiectivelor de business asumate lunar;
Trateaza cu profesionalism fiecare client, indiferent de provocarile intalnite in activitate.
BENEFICII:
Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid.
Descrierea companiei
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista, cu un mediu de lucru placut si linistit. Unele dintre valorile grupului care ne ajuta sa ne ghidam activitatea sunt: cooperarea, spiritul de echipa si parteneriatul.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care il dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista, cu un mediu de lucru placut si linistit. Unele dintre valorile grupului care ne ajuta sa ne ghidam activitatea sunt: cooperarea, spiritul de echipa si parteneriatul.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care il dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
Publicat
27 Mart. 2024
Reactualizat
24 Apr. 2024
Expiră
26 Apr. 2024