Candidatul Ideal
Ai o experienta solida de cel putin 3 ani in contabilitate si iti doresti mai mult decat un simplu rol de executie? Cautam o persoana care cunoaste bine domeniul si care vrea sa contribuie activ la cresterea unei companii – cu idei, solutii si implicare reala.
Ne dorim un profesionist cu gandire antreprenoriala: responsabil, orientat spre rezultate, cu initiativa si dorinta de a avea un impact vizibil. Rolul este unul esential in organizarea si optimizarea activitatii financiar-contabile, cu expunere directa la deciziile strategice si la fluxurile financiare ale companiei.
Studii si experienta:
Ne dorim un profesionist cu gandire antreprenoriala: responsabil, orientat spre rezultate, cu initiativa si dorinta de a avea un impact vizibil. Rolul este unul esential in organizarea si optimizarea activitatii financiar-contabile, cu expunere directa la deciziile strategice si la fluxurile financiare ale companiei.
Studii si experienta:
- Studii superioare finalizate in domeniul economic / financiar-contabil
- Experienta de minimum 3 ani in contabilitate financiara si de gestiune
- Cunostinte solide de legislatie fiscala si raportare financiara
- Utilizare avansata a Excel si familiaritate cu ERP-uri, aplicatii de online banking
- Limba engleza – nivel mediu
- Gandire analitica si abordare strategica
- Spirit antreprenorial si initiativa in gasirea de solutii
- Dorinta de afirmare si asumare a responsabilitatii
- Independenta in luarea deciziilor si atitudine orientata spre performanta
- Abilitati de organizare, planificare si prioritizare
- Etica profesionala si atentie la detalii
- Capacitate de adaptare si rezilienta in contexte dinamice
Descrierea jobului
Responsabilitati cheie
Ce oferim:
- Intocmeste, propune si gestioneaza bugete, cashflow, analize economico-financiare periodice, cu responsabilitati de incadrare in obiective si propuneri de eficientizare.
- Asigura incadrarea cheltuielilor in buget si cashflow, pe centre de cost.
- Actiuni proactive pentru recuperarea creantelor (notificari scadente, adrese cu evidente facturi catre clienti, confirmari de solduri, solicitari balante clienti etc).
- Ofera suport partenerii externalizati pentru intocmirea situatiilor financiare periodice si se asigura se depun in termenul legal.
- Intocmeste lunar balanta contabila.
- Implementeaza organizarea activitatii de inventariere anuala a patrimoniului.
- Se ocupa de documentele, analizele, relatiile cu partenerii externi si interni ai societatii (ex: banci, asigurator, autoritati, furnizori, etc) in acord cu responsabilitatile postului si cu respectarea procedurilor interne si a legislatiei.
- Inregistreaza lunar extrasele bancare si efectueaza platile conform planificare.
- Gestioneaza limitele de credit comercial ale clientilor si polita de asigurare comerciala.
- Se asigura ca activitatea este aliniata la legislatia fiscala in vigoare, actualizandu-si constant cunostintele.
Ce oferim:
- Un rol strategic, cu impact real in companie
- Implicare in deciziile financiare si acces la proiecte complexe
- Mediu stabil si profesionist, in care performanta este recunoscuta
- Oportunitati reale de dezvoltare: training-uri, coaching, planuri de cariera.
- Pachet salarial competitiv, in functie de experienta.
- Tichete de masa.
- Abonament de servicii medicale private.
- Alte beneficii in acord cu politicile companiei.
Descrierea companiei
De 18 ani, Biocrop selecteaza si pune la dispozitia fermierilor romani genetica agricola performanta, cu scopul cresterii rentabilitatii fiecarui hectar cultivat.
In acest scop, actionam in parteneriate bazate pe respect si onestitate cu amelioratori, distribuitori, fermieri si procesatori.
Biocrop este o organizatie romaneasca independenta, o companie moderna si flexibila, capabila sa se adapteze rapid la provocarile contextului agricol si economic.
Va multumim pentru interesul acordat organizatiei noastre si va invitam sa aplicati cu incredere la posturile noastre vacante!
Joburi similare