Candidatul Ideal
Dacă ești organizat/ă, pasionat/ă de cifre și dorești să îți asumi un rol esențial în gestionarea și optimizarea proceselor financiare și contabile într-un domeniu creativ, te invităm să te alături echipei noastre!︌︋︋︋︁︉︎︍︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Ești persoana potivită, dacă:
1. Ai cunoștințe solide de legislația contabilă și fiscală;
2. Ai experiență de minim 5 ani în contabilitate, salarizare și utilizarea softurilor financiare (ex. SAGA) și cunoști Excelul la nivel avansat.
3. Ai cunoștințe specifice domeniului nostru de activitate: înțelegi procesul de producție audio-video și costurile asociate.
4. Cunoști posibilitațile de finanțare și veniturile specifice industriei creative (de ex. CNC).
5. Ai capacitatea de a prezenta informații financiare complexe într-un mod clar și accesibil.
6. Poți colabora eficient cu echipele creative și operaționale, ai abilitați de comunicare asertivă și management cu atitudine pro-activă.
7. Ai capacitatea de a gestiona responsabilități diverse, de la planificare strategică la operațiuni contabile zilnice.
8. Ești o persoană cu gândire analitică și rațională, orientată spre a găsi soluții.
Ești persoana potivită, dacă:
1. Ai cunoștințe solide de legislația contabilă și fiscală;
2. Ai experiență de minim 5 ani în contabilitate, salarizare și utilizarea softurilor financiare (ex. SAGA) și cunoști Excelul la nivel avansat.
3. Ai cunoștințe specifice domeniului nostru de activitate: înțelegi procesul de producție audio-video și costurile asociate.
4. Cunoști posibilitațile de finanțare și veniturile specifice industriei creative (de ex. CNC).
5. Ai capacitatea de a prezenta informații financiare complexe într-un mod clar și accesibil.
6. Poți colabora eficient cu echipele creative și operaționale, ai abilitați de comunicare asertivă și management cu atitudine pro-activă.
7. Ai capacitatea de a gestiona responsabilități diverse, de la planificare strategică la operațiuni contabile zilnice.
8. Ești o persoană cu gândire analitică și rațională, orientată spre a găsi soluții.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
1. Management contabil:
- realizarea unor înregistrări contabile precise, alocate pe centre de cost;
- verificarea documentelor justificative;
- pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice pentru management;
- pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale (TVA, impozit pe venit, contribuții sociale), asigurând conformitatea cu legislația din România.
- gestionarea auditurilor și relația cu autoritățile fiscale.
2. Administrarea Salariilor și Compensațiilor
- procesarea salariilor, bonusurilor și contribuțiilor sociale pentru angajați și colaboratori.
- asigurarea respectării reglementărilor fiscale privind taxele și contribuțiile.
3. Gestionarea Veniturilor si a Fluxurilor de Numerar
- monitorizarea fluxurilor de venituri
- gestionarea creanțelor pentru a asigura plăți la timp și minimizarea riscului de datorii neîncasate.
- reconcilierea conturilor bancare și gestionarea fondurilor pentru proiecte.
4. Colaborare și Comunicare
- colaborarea cu echipele de producție pentru îndeplinirea responsabilităților;
- managementul echipei financiar contabile alcatuita din 3-4 persoane.
- reprezentarea companiei în relațiile financiare cu băncile, finanțatorii, investitorii și auditorii.
Ce iți oferim:
1. Un mediu de lucru profesionist, tănăr, prietenos, în care poți învăta și te poți dezvolta.
2. Șansa de a lucra într-un domeniu dinamic si interesant, în care aportul tău va conta cu adevârat.
3. Un salariu între 1.500 și 2.000 de euro, în funcție de experiența pe care o ai.
4. Tichete de masă și decontarea transportului.
5. Un program de lucru de luni până vineri între orele 09:00-18:00, cu o pauză de masă de o oră; după perioada de probă, poți lucra de acasă o zi pe săptămână.
6. Zile de concediu suplimentare, începând cu al doilea an de colaborare
1. Management contabil:
- realizarea unor înregistrări contabile precise, alocate pe centre de cost;
- verificarea documentelor justificative;
- pregătirea și prezentarea rapoartelor financiare periodice pentru management;
- pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale (TVA, impozit pe venit, contribuții sociale), asigurând conformitatea cu legislația din România.
- gestionarea auditurilor și relația cu autoritățile fiscale.
2. Administrarea Salariilor și Compensațiilor
- procesarea salariilor, bonusurilor și contribuțiilor sociale pentru angajați și colaboratori.
- asigurarea respectării reglementărilor fiscale privind taxele și contribuțiile.
3. Gestionarea Veniturilor si a Fluxurilor de Numerar
- monitorizarea fluxurilor de venituri
- gestionarea creanțelor pentru a asigura plăți la timp și minimizarea riscului de datorii neîncasate.
- reconcilierea conturilor bancare și gestionarea fondurilor pentru proiecte.
4. Colaborare și Comunicare
- colaborarea cu echipele de producție pentru îndeplinirea responsabilităților;
- managementul echipei financiar contabile alcatuita din 3-4 persoane.
- reprezentarea companiei în relațiile financiare cu băncile, finanțatorii, investitorii și auditorii.
Ce iți oferim:
1. Un mediu de lucru profesionist, tănăr, prietenos, în care poți învăta și te poți dezvolta.
2. Șansa de a lucra într-un domeniu dinamic si interesant, în care aportul tău va conta cu adevârat.
3. Un salariu între 1.500 și 2.000 de euro, în funcție de experiența pe care o ai.
4. Tichete de masă și decontarea transportului.
5. Un program de lucru de luni până vineri între orele 09:00-18:00, cu o pauză de masă de o oră; după perioada de probă, poți lucra de acasă o zi pe săptămână.
6. Zile de concediu suplimentare, începând cu al doilea an de colaborare
Descrierea companiei
Suntem o echipa tanara,mica, dar plina de entuziasm, care isi propune sa ofere clientilor productii audio-video la standarde inalte, cu preturi rezonabile. Portofoliul nostru este format din reclame tv si on-line.
Joburi similare