Contabil senior coordonator – consultant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Pentru potrivirea cu cerințele postului disponibil este important să îndeplinești următoarele caracteristici:
- Un plus este cunoașterea programului Socrate/Bitsoftware;
- Eşti o persoană organizată, responsabilă, pozitivă şi prietenoasă
- Ai abilităţi foarte bune de comunicare şi relaţionare
- Eşti absolvent al unei facultati cu profil economic
- Ai cunoștințe bune de contabilitate financiară, de fiscalitate si raportare manageriala
- Nivel crescut de independență profesională si decizională
- Ai o experiență de cel puțin 5 ani în domeniul contabilităţii si consultantei
- Ai experiența sau/si abilitățile necesare pentru a gestiona un portofoliu de clienți
- Ai experiența sau/si abilitățile necesare pentru a pregăti/coordona echipele operaționale
- Ai cunoștințe bune de folosire a pachetului Microsoft Office, cunoști softuri contabile si de gestiune diferite sau ești dornic să inveți softuri noi, ești pasionat de tehnologie și progres
Descrierea jobului
- Gestionarea unui portofoliu de clienți din rolul de senior de cont, alături de o echipă operațională
- Coordonarea echipei operaționale care are rolul de a înregistra documentele contabile în sistemele de operare
- Identificarea de soluții de optimizare și eficientizare a operațiunilor realizate de către echipa operațională
- Identificarea de soluții software de contabilitate și gestiune potrivite activității clienților gestionați
- Asistență la implementarea de soluții software dacă va fi cazul (ERP, SAF-T, etc)
- Creșterea performanței echipei coordonate, transfer de know-how pentru creșterea calității muncii și priceperii colegilor coordonați
- Verificarea contabilității și calculul de taxe și impozite
- Pregătirea declarațiilor fiscale sau informative periodice
- Realizarea de rapoarte de management adaptate nevoilor de informare a managerilor
- Consultanță fiscală, financiară și de afaceri pentru clienții gestionați
Dacă îți dorești, poți să te implici și în alte proiecte potrivite cu planurile tale de dezvoltare (expertize contabile, misiuni de due diligence financiar si fiscal, audit statutar și audit intern, consultanță fiscală etc).
Vei găsi la noi persoane cu experiență, care te vor ajuta să te dezvolți ca profesionist, și colegi prietenoși și deschiși, cărora le place să găsească împreună soluțiile cele mai bune pentru a rezolva provocările contabile și fiscale ale clienților.
Daca îți place să îi înveți pe alții, vei avea ocazia să devii supervizor în cadrul echipei, ghidând alți colegi în dezvoltare.
Vei beneficia de:
- salariu corelat cu experiența și cunoștințele
- bonusuri pentru proiectele suplimentare
- buget de beneficii pe care il poti gestiona conform nevoilor tale (tichete de masă, decontarea transportului, asigurare medicala, etc)
- abonament Bookster și alte surse de dezvoltare personală și profesională
- program de lucru flexibil, stabilit în funcție de nevoile fiecăruia
- WFH
- un spațiu de lucru plăcut, aproape de parcul Herăstrău 🚪🌳 atunci când te decizi să schimbi biroul de acasă cu cel de la sediu
- participarea la cursuri de specialitate și cursuri de dezvoltare personală
- posibilitatea de a te dezvolta ca profesionist și de a avansa în cadrul echipei
- teambuilding anual pentru distracţie în echipă🤸♂ 🤸♀
- pe noi ca prieteni 🙋♂🙋♀
Descrierea companiei
Accountess înseamnă o echipă de peste 60 de specialiști în consultanță financiar-contabilă și fiscală, evidență contabilă, resurse umane și audit. Preocuparea noastră principală este susținerea dezvoltării organizațiilor cu care colaborăm. Suntem co-participanți la calitatea vieții profesionale a partenerilor noștri și consultanții de care orice afacere are nevoie.