Candidatul Ideal
Asigurarea evidenței contabile primare prin înregistrarea documentelor financiar-contabile, verificarea corectitudinii acestora și transmiterea datelor necesare pentru întocmirea situațiilor contabile și fiscale.
Corectitudinea și acuratețea înregistrărilor contabile.
Respectarea termenelor de predare a documentelor.
Gradul de conformitate cu legislația și procedurile interne.
Nivelul de colaborare și comunicare cu celelalte departamente.
Atenție la detalii, rigurozitate.
Capacitate de organizare și respectarea termenelor.
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Corectitudinea și acuratețea înregistrărilor contabile.
Respectarea termenelor de predare a documentelor.
Gradul de conformitate cu legislația și procedurile interne.
Nivelul de colaborare și comunicare cu celelalte departamente.
Atenție la detalii, rigurozitate.
Capacitate de organizare și respectarea termenelor.
Abilități de comunicare și lucru în echipă.
Descrierea jobului
Înregistrează și verifică documentele contabile primare (facturi, chitanțe, avize de însoțire, dispoziții de plată/încasare etc.).
Gestionează registrul de casă și întocmește zilnic situația plăților și încasărilor.
Ține evidența deconturilor interne și verifică corectitudinea justificărilor de cheltuieli.
Întocmește și verifică statele de plată, pontajele și alte documente aferente resurselor umane (dacă se prevede în atribuții).
Urmărește evidența clienților și furnizorilor, înregistrează încasările și plățile.
Colaborează cu furnizorii și clienții pentru clarificarea diferențelor.
Întocmește și arhivează documentele contabile conform legislației.
Asigură suport Contabilului Șef pentru închiderea lunară și anuală.
Respectă procedurile interne și legislația în vigoare privind contabilitatea și fiscalitatea.
Gestionează registrul de casă și întocmește zilnic situația plăților și încasărilor.
Ține evidența deconturilor interne și verifică corectitudinea justificărilor de cheltuieli.
Întocmește și verifică statele de plată, pontajele și alte documente aferente resurselor umane (dacă se prevede în atribuții).
Urmărește evidența clienților și furnizorilor, înregistrează încasările și plățile.
Colaborează cu furnizorii și clienții pentru clarificarea diferențelor.
Întocmește și arhivează documentele contabile conform legislației.
Asigură suport Contabilului Șef pentru închiderea lunară și anuală.
Respectă procedurile interne și legislația în vigoare privind contabilitatea și fiscalitatea.
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare