Candidatul Ideal
Cabinet de contabilitate, angajam!
Specificatiile postului:
Specificatiile postului:
- Cunostinte de operare in programul de contabilitate Nexus constituie un avantaj.
- Cunostinte bune de operare PC, Pachetul Office (Word si Excel) sunt necesare.
- Initiativa, flexibilitate, dinamism.
- Capacitatea de a lucra pentu mai multi parteneri simultan.
- Bunele cunoștințe teoretice in domeniul contabilitatii sunt factor determinant in selectie.
- Persoana organizata si responsabila cu dorinta de a invata lucruri noi si de a progresa.
- Capacitate de analiza, sinteza si orientare spre rezultat.
- Integritate, seriozitate, abilitati de comunicare.
Descrierea jobului
Pentru partenerii din portofoliu, noul nostru coleg/a trebuie sa desfasoare activitati de contabilitate:
Atributii si responsabilitati:
Beneficii:
Oferta (bonusuri, beneficii):
- verificarea si completarea registrelor contabile,
- intocmirea declaratiilor lunare si trimestriale,
- bilanturi interimare si anuale.
Atributii si responsabilitati:
- Inregistrarea contabilitatii primare (operare facturi vanzari / cumparari, extrase de cont, inregistrare deconturi, registre de casa, etc).
Beneficii:
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Lucrul intr-o echipa dinamica, motivata si profesionista.
- Lucrul intr-un mediu placut.
- Pachet salarial corelat cu performanta si experienta.
Descrierea companiei
Cabinet de contabilitate.
Joburi similare