Candidatul Ideal
Experiență în utilizarea programelor SAGA, Winmentor, SoftPro;
Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel).
Contabil TM
Studii în domeniul financiar-contabil;
Abilități excelente de comunicare și relaționare;
Cunoștințe solide ale legislației în vigoare;
Functionar Administrativ Cisnadie (SB)
Abilități de customer service
Abilități excelente de comunicare verbal
Capacitatea de a lua singura decizii, in limita competentelor/delegarilor atribuite
Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel).
Contabil TM
Studii în domeniul financiar-contabil;
Abilități excelente de comunicare și relaționare;
Cunoștințe solide ale legislației în vigoare;
Functionar Administrativ Cisnadie (SB)
Abilități de customer service
Abilități excelente de comunicare verbal
Capacitatea de a lua singura decizii, in limita competentelor/delegarilor atribuite
Descrierea jobului
Cunostinte de utilizare chatbot: ChatGPT, Copilot, etc
Contabil TM
Activități de contabilitate financiară, inclusiv contabilitate primară (înregistrări, rapoarte, emitere documente fiscale);
E-factura;
Intrastat;
Analiză financiară;
Elaborarea și gestionarea bugetului;
Controlul costurilor și optimizarea acestora;
Pregătirea activităților de închidere lunară;
Monitorizarea scadențelor pentru creanțe și datorii;
Suport în întocmirea documentelor pentru exporturi și importuri, cu legătura constantă cu departamentele de logistică și vamă;
Întocmirea și transmiterea confirmărilor de sold pentru clienți și furnizori;
Realizarea de raportări recurente și ad-hoc.
Functionar Administrativ Cisnadie (SB)
Gestionati relatia cu institutii, organisme, autoritati publice locale, nationale
Gestionati conturi utilitati, servicii
Gestionati asigurari, asiguratori, diverse formalitati legate de parcul auto
Gestionati documente, acte, formularistica pentru functionarea unei afaceri
Aprovizionati compania cu materiale de birou, consumabile cladire (bucatarie, baie)
Răspundeți și direcționați apelurile telefonice.
Organizați și programați întâlniri, gestionati atributiile legate de protocol
Planificați întâlnirile superiorilor ierarhic
Scrieți și distribuiți emailuri
Asistență la pregătirea rapoartelor programate în mod regulat.
Dezvoltați și mențineți un sistem de fișiere.
Contabil TM
Activități de contabilitate financiară, inclusiv contabilitate primară (înregistrări, rapoarte, emitere documente fiscale);
E-factura;
Intrastat;
Analiză financiară;
Elaborarea și gestionarea bugetului;
Controlul costurilor și optimizarea acestora;
Pregătirea activităților de închidere lunară;
Monitorizarea scadențelor pentru creanțe și datorii;
Suport în întocmirea documentelor pentru exporturi și importuri, cu legătura constantă cu departamentele de logistică și vamă;
Întocmirea și transmiterea confirmărilor de sold pentru clienți și furnizori;
Realizarea de raportări recurente și ad-hoc.
Functionar Administrativ Cisnadie (SB)
Gestionati relatia cu institutii, organisme, autoritati publice locale, nationale
Gestionati conturi utilitati, servicii
Gestionati asigurari, asiguratori, diverse formalitati legate de parcul auto
Gestionati documente, acte, formularistica pentru functionarea unei afaceri
Aprovizionati compania cu materiale de birou, consumabile cladire (bucatarie, baie)
Răspundeți și direcționați apelurile telefonice.
Organizați și programați întâlniri, gestionati atributiile legate de protocol
Planificați întâlnirile superiorilor ierarhic
Scrieți și distribuiți emailuri
Asistență la pregătirea rapoartelor programate în mod regulat.
Dezvoltați și mențineți un sistem de fișiere.
Descrierea companiei
Inox Metal SSR este importator și distribuitor de semifabricate, produse industriale și accesorii din inox, aluminiu, cupru, alamă, bronz si oțeluri speciale. Pe lângă activitatea comercială, Inox Metal SSR desfașoară şi activităţi de tipul debitării si prelucrării mecanice. Produsele Inox Metal SSR au o diversitate vastă bazată pe tipologia și calitatea materialelor compozite.