Candidatul Ideal
Cunostinte, abilitati specifice:
2-3 ani experienta in suport tehnic Oracle EBS 11; sau suport tehnic AutoMaster; sau suport tehnic webshop (apex);
abilităti puternice de comunicare personală si servicii pentru clienti, precum si experienta anterioară într-un mediu de asistentă pentru clienti, sunt esentiale pentru această pozitie;
Minim 1 an de experienta in rapoartele de dezvoltare cunostinte de lucru a sistemelor de baze de date relatiei (MySQL / Oracle / SQL Microsoft / APEX);
Expunerea la dezvoltarea de software, depanare, documentare, si depanare;
Dovedită capacitatea de a gestiona prioritătile;
abilitati de comunicare exceptionale: abilitatea de a comunica cu acuratete si precizie instructiuni pe trepte, caută informatii si empatiza, atât verbal si în scris; trebuie să aibă capacităti de scris tehnice;
Abilitatea de a prioritiza sarcini multiple, să adere la termenele stabilite si de a le efectua sub presiune.
2-3 ani experienta in suport tehnic Oracle EBS 11; sau suport tehnic AutoMaster; sau suport tehnic webshop (apex);
abilităti puternice de comunicare personală si servicii pentru clienti, precum si experienta anterioară într-un mediu de asistentă pentru clienti, sunt esentiale pentru această pozitie;
Minim 1 an de experienta in rapoartele de dezvoltare cunostinte de lucru a sistemelor de baze de date relatiei (MySQL / Oracle / SQL Microsoft / APEX);
Expunerea la dezvoltarea de software, depanare, documentare, si depanare;
Dovedită capacitatea de a gestiona prioritătile;
abilitati de comunicare exceptionale: abilitatea de a comunica cu acuratete si precizie instructiuni pe trepte, caută informatii si empatiza, atât verbal si în scris; trebuie să aibă capacităti de scris tehnice;
Abilitatea de a prioritiza sarcini multiple, să adere la termenele stabilite si de a le efectua sub presiune.
Descrierea jobului
Configurarea si mentinerea aplicatiilor Oracle EBS / AutoMaster / WebShop / CRM / SRM existente
Responsabil pentru depanare si rezolvarea problemelor tehnice de nivel 1 si 2
Responsabil pentru escaladare problemor catre echipa Oracle de dezvoltare si terte părti, după caz.
Analizarea problemelor si cererile de imbunatatire; cercetare, recomandare si să implementare noi solutii.
Transmiterea planificarilor de instalare / upgrade-uri si problemele curente pentru IT utilizatorilor de business.
Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea de noi rapoarte în Oracle
Administarea de proiecte speciale in cadrul sistemului;
Responsabil pentru colectarea cerintelor utilizatorilor de business, traducându-le în specificatiile tehnice pentru dezvoltarea de software nou;
Coordonarea subcontractorilor pe întretinere de baze de date, back-up si recuperare date;Gestionarea si dezvoltarea / punerea în aplicare a proiectelor speciale.
Responsabil pentru depanare si rezolvarea problemelor tehnice de nivel 1 si 2
Responsabil pentru escaladare problemor catre echipa Oracle de dezvoltare si terte părti, după caz.
Analizarea problemelor si cererile de imbunatatire; cercetare, recomandare si să implementare noi solutii.
Transmiterea planificarilor de instalare / upgrade-uri si problemele curente pentru IT utilizatorilor de business.
Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea de noi rapoarte în Oracle
Administarea de proiecte speciale in cadrul sistemului;
Responsabil pentru colectarea cerintelor utilizatorilor de business, traducându-le în specificatiile tehnice pentru dezvoltarea de software nou;
Coordonarea subcontractorilor pe întretinere de baze de date, back-up si recuperare date;Gestionarea si dezvoltarea / punerea în aplicare a proiectelor speciale.
Descrierea companiei
Cu un total de 6 mărci în portofoliu, Auto Italia va avea reputaţia de a fi importatorul de autovehicule din România cu cea mai amplă reprezentare, ale cărui produse și servicii acoperă toate segmentele pieței și toate cerințele clienților. Totodată, Auto Italia se angajează în dezvoltarea relațiilor de succes cu angajații, furnizorii și partenerii său. Succesul lor întăreşte, totodată, și succesul Auto Italia
Joburi similare