CONSULTANT RETENTIE CLIENTI, mod de lucru HIBRID

Smart Bill
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem si vom ramane mereu in plina extindere a departamentului de RETENTIE CLIENTI.
De ce? Pentru ca suntem de parere ca niciodata nu este suficient atunci cand vine vorba despre grija fata de clientii nostri.
Acestea fiind spuse, iata cateva detalii despre cele doua posturi pentru care te asteptam la o discutie detaliata si ce am dori sa gasim la tine.

- usurinta in comunicare si o atitudine proactiva, orientata spre client
- o permanenta dorinta de a-i ajuta pe cei din jur
- calm si rabdare
- deschidere si interes spre invatarea de lucruri noi
- atentie la detalii
- o buna stapanire a limbii romane, atat cea scrisa, cat si cea vorbita
- autenticitate si sinceritate

Descrierea jobului

Ce vei face in rolul de CONSULTANT RETENTIE CLIENTI:
- vei contacta telefonic potentialii clienti care au beneficiat de o perioada de utilizare gratuita a softului nostru de Facturare si Gestiune, avand ca si obiectiv final continuare in utilizarea SmartBill de catre acestia, pe baza unui abonament
- vei desfasura o activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile viitorului nostru client
- vei propune pachetul de facturare optim, in functie de dimensiunea si nevoia reala a viitorului client
- vei comunica de fiecare data cand este nevoie, pe email sau telefonic cu acesta, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza
- vei prelua apeluri de la clientii existenti in portofoliul tau si ii vei ghida in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic

Nu te speria, imediat dupa angajare vei intra in perioada de training, unde vei avea acces la absolut toate informatiile necesare pentru ca tu sa iti poti desfasura activitatea cu succes.

Asadar asteptam sa te cunoastem pentru a discuta in detaliu.

Constituie avantaj:
  • experienta in telesales, desi nu reprezinta o conditie obligatorie pentru a aplica
  • experienta in call-center sau orice alt job ce implica lucrat la casca si efectuare de apeluri in mod frecvent
Beneficii:
  • posibilitatea de a lucra hibrid; in functie de optiuni, se alterneaza activitatea de la birou cu activitatea de acasa;
  • sediu localizat la Unirii, colorat, cu o atmosfera de lucru prietenoasa
  • pachet salarial ofertant, compus din parte fixa (motivanta!) si bonus din vanzari
  • asigurare medicala
  • teambuildinguri, iesiri lunare, zile tematice si activitati relaxante.

Descrierea companiei

Cel mai popular si indragit program de facturare si gestiune din Romania cu peste 60.000 de clienti multumiti, intr-o dezvoltare permanenta.

Castigator al Business Wall of Fame, ca "Cea mai Populara Aplicatie de Business" din Romania.

Publicat 9 Mart. 2023 Reactualizat 22 Mart. 2023 Expiră 8 Apr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.