Candidatul Ideal
Studii superioare cu diplomă de licență recunoscută de Ministerul Educației și Cercetării.
Persoană cu abilități foarte bune de comunicare și organizare, cu gândire analitică și capacitate de identificare/rezolvare a problemelor.
Persoană cu abilități foarte bune de comunicare și organizare, cu gândire analitică și capacitate de identificare/rezolvare a problemelor.
Descrierea jobului
Titularul postului are rolul de a asigura creșterea eficienței managementului contractelor cu clienții, de a gestiona contractele, portofoliul de produse și servicii customizat pentru fiecare client de care răspunde, de a identifica și analiza cerințe noi din partea clienților și oportunități de afaceri corelate cu produsele și serviciile realizate de societate.
Sunt necesare cunoștințe de:
1. Metode și tehnici de management al costurilor
a. Analiza costurilor;
b. Metode de alocare a costurilor;
c. Metode de colectare a informațiilor despre costuri;
d. Controlul costurilor;
e. Metode și tehnici de determinare a prețurilor și tarifelor pentru produse și servicii informatice;
2. Metode și tehnici de vânzare a produselor și serviciilor informatice
a. Venituri din vânzări: elaborare, urmărire execuție, analiză abateri, reevaluare ipoteze;
b. Ofertarea produselor și serviciilor;
c. Politici și proceduri specifice;
3. Managementul contractelor cu clienții
a. Analiza riscului în relația cu clientul;
b. Tehnici de comunicare, canale de informare;
c. Politici și proceduri specifice.
Sunt necesare cunoștințe de:
1. Metode și tehnici de management al costurilor
a. Analiza costurilor;
b. Metode de alocare a costurilor;
c. Metode de colectare a informațiilor despre costuri;
d. Controlul costurilor;
e. Metode și tehnici de determinare a prețurilor și tarifelor pentru produse și servicii informatice;
2. Metode și tehnici de vânzare a produselor și serviciilor informatice
a. Venituri din vânzări: elaborare, urmărire execuție, analiză abateri, reevaluare ipoteze;
b. Ofertarea produselor și serviciilor;
c. Politici și proceduri specifice;
3. Managementul contractelor cu clienții
a. Analiza riscului în relația cu clientul;
b. Tehnici de comunicare, canale de informare;
c. Politici și proceduri specifice.
Beneficii
- post full-time, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată (90 zile perioadă de probă).
- mediu de lucru atractiv, adaptat dinamicii evoluției tehnologiei IT, în care sunt încurajate dezvoltarea profesională și inițiativa personală.
- suport pentru dezvoltare competențe profesionale.
- alte beneficii acordate conform Contractului Colectiv de Muncă.
GDPR
- https://www.infofer.ro/images/files/Informare_GDPR_Selectie_si_Recrutare.pdf
Descrierea companiei
Obiectul de activitate al „Informatică Feroviară”- S.A. constă în producția de programe, implementarea și exploatarea de aplicații informatice pentru societățile feroviare și pentru terți. „Informatică Feroviara”- S.A. reprezintă CFR S.A. pe probleme specifice de informatică în organismele internaționale în care aceasta este membră.
Mai multe informații despre noi găsiți pe site-ul: www.infofer.ro
Mai multe informații despre noi găsiți pe site-ul: www.infofer.ro
Joburi similare
- 6 Sept. 2025
Consultant in vanzarea creditelor
Local Capital IFN
Craiova, Sfantu Gheorghe, Giurgiu și alte 2 orașe7000 - 16000 RON net / lună