Consultant fonduri nerambursabile
Candidatul Ideal
Cunostinte in in elaborarea si/sau implementarea de proiecte cu finantare guvernamentala sau europeana.
Candidatul ideal va gestiona proiecte, relatia cu beneficiarul si cu entitatile implicate in procesul de obtinere a finantarii.
Abilitati necesare:
- cunostinte pachet Microsoft Office;
- abilitatea de integrare intr-o echipa competitiva, abilitatea de a oferi si primi feedback, de a cere si a oferi sprijin: spirit de echipa;
- abilitati de manager de proiect, gestiunea relatiei cu beneficiarii;
- leadership, curaj, dezinvoltura;
- proactivitate, dinamism, inteligenta;
- eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati;
- atentie sporita la detalii.
Candidatul ideal va gestiona proiecte, relatia cu beneficiarul si cu entitatile implicate in procesul de obtinere a finantarii.
Abilitati necesare:
- cunostinte pachet Microsoft Office;
- abilitatea de integrare intr-o echipa competitiva, abilitatea de a oferi si primi feedback, de a cere si a oferi sprijin: spirit de echipa;
- abilitati de manager de proiect, gestiunea relatiei cu beneficiarii;
- leadership, curaj, dezinvoltura;
- proactivitate, dinamism, inteligenta;
- eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati;
- atentie sporita la detalii.
Descrierea jobului
- o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernamentale;
- stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste;
- mentinerea legaturii cu clientul;
- elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii de piaţă in cadrul programelor de finanţare;
- elaborare rapoarte periodice către finanţator;
- elaborare răspuns la clarificări;
- participare la vizită de teren de către finanțator și la ședințe cu clientul – dacă este cazul întocmire buget;
- elaborare cerere prefinanţare/cerere de plată/cerere de ramburs;
- depunere dosar de finanţare.
Beneficii:
- salariu competitiv;
- program flexibil;
- prime de performanta.
- stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste;
- mentinerea legaturii cu clientul;
- elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii de piaţă in cadrul programelor de finanţare;
- elaborare rapoarte periodice către finanţator;
- elaborare răspuns la clarificări;
- participare la vizită de teren de către finanțator și la ședințe cu clientul – dacă este cazul întocmire buget;
- elaborare cerere prefinanţare/cerere de plată/cerere de ramburs;
- depunere dosar de finanţare.
Beneficii:
- salariu competitiv;
- program flexibil;
- prime de performanta.
Descrierea companiei
Alpha Vic Consulting este o companie romaneasca, specializata in servicii de consultanta pentru obtinerea de finantari nerambursabile din fonduri guvernamentale si europene, pentru dezvoltarea de afaceri pe teritoriul Romaniei.
Publicat
15 Mart. 2024
Reactualizat
15 Mart. 2024
Expiră
14 Apr. 2024