Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consultant Fonduri Europene

REDTYB PROJECTCONS S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Se doreste o persoana dedicata si foarte serioasa pentru o colaborare indelungata.Colaborarea se doreste a fi de minim 5 ani deoarece se va investi timp si resurse in fiecare coleg.

Descrierea jobului

Job-ul presupune activități de consultanță cu privire la programele de finanțare nerambursabile, realizarea și completarea documentațiilor specifice obținerii finanțărilor nerambursabile, consultanță în implementarea și managementul proiectelor, cunoștințe privind legislația în vigoare aplicată în cadrul programelor cu finanțare UE. Salariu oferit poate sa depaseasca cu mult 1000 de euro daca rezultatele sun foarte bune deoarece se ofera pe langa salariu fix si bonus pe fiecare proiect facut.

Atributii:
1. Documentarea in vederea realizarii proiectului:
- identifica conditiile de aplicare conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect;
- analizeaza contextul de derulare a proiectului in acord cu dorintele clintului si previziunile de dezvoltare ale acestuia, prin raportare la legislatia in vigoare;
- analizeaza conditiile financiare tinand cont de posibilitatile financiare ale clientului si respectand normele de aplicare specific;
- stabileste documentele necesare depunerii cererii de finantare in functie de sectorul de activitate vizat de proiect si de linia de finantare aferenta proiectului, respectand legislatia in vigoare;
- identifica grupurile tinta eligibile avand in vedere prioritatile clientului, sectorul de activitate al acestuia, ideea proiectului, legislatia in vigoare si luand in calcul toate contextele interne si externe;
- formuleaza propuneri de activitati tinand cont de experienta organizationala a clientului in domeniul abordat, de nevoile acestuia si de cerintele legislative din domeniu;
- stabileste necesarul de parteneriat cu rigurozitate si responsabilitate in functie de activitatile derulate in proiect, de legislatia in vigoare si normele de aplicare si in deplin acord cu dorintele clientului.

2. Stabilirea parteneriatelor:
- redacteaza prezentarea proiectului intr-o forma incipienta conform formatului specificat in Ghidul aplicantului (specific fiecarui program operational) si avand in vedere regulamentele nationale si europene;
- lanseaza propunerea de proiect in concordanta cu interesele si experienta potentialilor parteneri, cu activitatile derulate in proiect si cu cererea solicitantului;
- negociaza conditiile de asociere in functie de disponibilitatea fiecarui partener, de rolul asumat in proiect, de capacitatea financiara a partenerilor, de raportul calitate-pret;
- alcatuieste echipa initiala a proiectului tinand cont de aria de specialitate a fiecarui membru, disponibilitatea membrilor in timpul derularii proiectului, tipul de activitati in care acestia sunt implicati.

3. Elaborarea proiectului:
- identifica categoriile de informatii necesare in concordanta cu forma juridica de constituire a organizatiei si a partenerilor, cu tipul activitatilor derulate cu cele prezentate in cererea de finantare si cu Ghidul solicitantului;
- colecteaza informatii de la parteneri tinand cont de informatiile prezentate in cererea de finantare, de tema proiectului, de experienta si gradul de implicare al fiecarei entitati juridice in proiect;
- redacteaza capitolele si anexele din cererea de finantare in functie de tipul programului accesat, de activitatile stabilite cu partenerii din proiect, de specificatiile prevazute in Ghidul aplicantului, folosind limbajul adecvat si forma ceruta;
- supune aprobarii forma provizorie a proiectului tuturor factorilor implicati, corectand eventualele neconcordante si omisiuni de comun acord cu partenerii implicati, in vederea asigurarii coerentei proiectului;
- redacteaza forma finala a proiectului in concordanta cu cele prezentate in cererea de finantare, conform Ghidului solicitantului.
- transmite forma finala a proiectului autoritatii contractante.

Beneficii:
Posibilitatea de a lucra cu o echipa profesionista, tanara si dinamica.
Instruire si formare profesionala atât în cadrul firmei, cât şi prin cursuri acreditate.
Posibilitate de avansare in cariera.
Pachet salarial motivant, în funcţie de experienţă şi performanţe;
Bonusuri suplimentare prestabilite in functie de rezultatele.

Descrierea companiei

Suntem o companie cu capital privat care oferă servicii integrate de consultanţă accesare fonduri europene la nivel naţional. Prezenţa noastră de mai multi ani pe piaţa de consultanţă în managementul proiectelor din România s-a concretizat în elaborarea şi implementarea cu succes a zeci de proiecte din fonduri europene nerambursabile. Unul dintre principalele noastre obiective se referă la dezvoltarea și construirea unei echipe de oameni talentati si pasionati de consultanta, perfect armonizata cu misiunea, obiectivele si strategia firmei, prin sprijinirea inițiativelor, promovarea entuziasmului, dezvoltarea talentelor si recompensarea rezultatelor.
Publicat 21 Mart. 2024 Reactualizat 18 Apr. 2024 Expiră 20 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.