Candidatul Ideal
Aptitudini necesare ocuparii postului:
• Cunostinte specifice postului: relationare clienti, comunicare
• Experienta de minim 5 ani in domeniul vanzari auto, avantaj vanzare flote auto/ vanzari B2B.
• Cunostinte generale utilizare PC (Word, Excel)
• Limba engleza
• Permis de conducere categoria B
Calitati personale :
• Comunicare
• Ascultare activa
• Negociere
• Orientare catre client
• Organizare
Experienta pe un post similar:
• Experienta de minim 1 an in vanzarea de teren sau experienta de minim 3 ani in vanzarea de showroom
• Cunostinte specifice postului: relationare clienti, comunicare
• Experienta de minim 5 ani in domeniul vanzari auto, avantaj vanzare flote auto/ vanzari B2B.
• Cunostinte generale utilizare PC (Word, Excel)
• Limba engleza
• Permis de conducere categoria B
Calitati personale :
• Comunicare
• Ascultare activa
• Negociere
• Orientare catre client
• Organizare
Experienta pe un post similar:
• Experienta de minim 1 an in vanzarea de teren sau experienta de minim 3 ani in vanzarea de showroom
Descrierea jobului
Desfasoara activitati de vanzare in vederea atingerii obiectivelor cantitative si calitative
Se informeaza permanent cu privire la produsele si serviciile pe care le ofera firma;
Este la curent cu detaliile, noutatile tehnice si evolutiile produselor marcii Dacia/ Renault
Sa se informeze asupra actiunilor de promovare a marcii reprezentate
Se informeaza periodic cu privire la produsele oferite de concurenta si la tendintele existente pe piata auto;
Identifica si contacteaza potentialii clienti, cu respectarea procedurilor interne de lucru.
Analizeaza si identifica nevoile clientului.
Elaboreaza si transmite oferta catre client/clienti respectand politica de ofertare impusa de companie
Se deplaseaza in teritoriu pentru a efectua vizite la sediul clientilor (in vederea prospectarii, ofertarii sau efectuarii de test drive);
Este la curent cu desfasurarea diverselor licitatii, sa intocmeasca documentele de ofertare si sa urmareasca derularea licitatiei
Actualizeaza in permanenta baza de date cu clienti si sa se asigure de corectitudinea acestora
Ia legatura regulat cu clientii in vederea atragerii acestora si pentru contracte viitoare sa asigure consultanta clientilor in probleme legate de garantie, service in limita competentei
Negociaza pretul autovehiculelor in functie de promotiile in curs si de limitele de discount suplimentar aprobate lunar de producator
Intocmeste situatia cheltuielilor lunare personale de deplasare
Se informeaza permanent cu privire la produsele si serviciile pe care le ofera firma;
Este la curent cu detaliile, noutatile tehnice si evolutiile produselor marcii Dacia/ Renault
Sa se informeze asupra actiunilor de promovare a marcii reprezentate
Se informeaza periodic cu privire la produsele oferite de concurenta si la tendintele existente pe piata auto;
Identifica si contacteaza potentialii clienti, cu respectarea procedurilor interne de lucru.
Analizeaza si identifica nevoile clientului.
Elaboreaza si transmite oferta catre client/clienti respectand politica de ofertare impusa de companie
Se deplaseaza in teritoriu pentru a efectua vizite la sediul clientilor (in vederea prospectarii, ofertarii sau efectuarii de test drive);
Este la curent cu desfasurarea diverselor licitatii, sa intocmeasca documentele de ofertare si sa urmareasca derularea licitatiei
Actualizeaza in permanenta baza de date cu clienti si sa se asigure de corectitudinea acestora
Ia legatura regulat cu clientii in vederea atragerii acestora si pentru contracte viitoare sa asigure consultanta clientilor in probleme legate de garantie, service in limita competentei
Negociaza pretul autovehiculelor in functie de promotiile in curs si de limitele de discount suplimentar aprobate lunar de producator
Intocmeste situatia cheltuielilor lunare personale de deplasare
Descrierea companiei
2002: Union Motors
In anul 2002, ia fiinta, in Bucuresti, un service auto profesionist numit Union Motors. In anii urmatori, brandul Union Motors continua sa creasca si sa se dezvolte intr-un ritm de permanenta imbunatatire a calitatii serviciilor.
Astfel, in cei noua ani de activitate, Union Motors se impune ca unul dintre cele mai recunoscute service-uri din partea de nord a Bucurestiului.
2005: New Kopel Group
Trei ani mai tarziu, intra pe piata locala New Kopel, singura companie din Romania care ofera, in acelasi timp, servicii de leasing operational si rent a car, si prima companie care introduce leasingul operational pe piata auto locala.
2005: Union Motors, parte a New Kopel Group
In acelasi an, Union Motors devine parte a Grupului New Kopel, oferindu-si serviciile nu numai clientelei sale consacrate, dar si clientilor de leasing operational si rent a car.
2008: New Kopel Group lanseaza divizia de masini second hand
Incepand cu Februarie 2009, divizia de vanzari auto second hand trece sub umbrela brand-ului AAA New Kopel, ca urmare a parteneriatului incheiat intre New Kopel si compania ceha AAA Auto, cel mai mare comerciant de masini second hand din Europa. New Kopel Group ofera astfel clientilor sai masini din propria flota cu garantie un an "din bara in bara" - un serviciu unic in Romania.
2010: Union Motors este cel mai nou dealer Opel
In Iunie 2010, Union Motors preia IPSO Automobile si transforma locatia intr-un showroom Opel ce pune la dispozitia clientilor cea mai larga gama de modele Opel, service autorizat Opel, piese auto online si accesorii.
In aceeasi locatie, serviciile post-vanzare pentru service Dacia si service Renault sunt disponibile.
In anul 2002, ia fiinta, in Bucuresti, un service auto profesionist numit Union Motors. In anii urmatori, brandul Union Motors continua sa creasca si sa se dezvolte intr-un ritm de permanenta imbunatatire a calitatii serviciilor.
Astfel, in cei noua ani de activitate, Union Motors se impune ca unul dintre cele mai recunoscute service-uri din partea de nord a Bucurestiului.
2005: New Kopel Group
Trei ani mai tarziu, intra pe piata locala New Kopel, singura companie din Romania care ofera, in acelasi timp, servicii de leasing operational si rent a car, si prima companie care introduce leasingul operational pe piata auto locala.
2005: Union Motors, parte a New Kopel Group
In acelasi an, Union Motors devine parte a Grupului New Kopel, oferindu-si serviciile nu numai clientelei sale consacrate, dar si clientilor de leasing operational si rent a car.
2008: New Kopel Group lanseaza divizia de masini second hand
Incepand cu Februarie 2009, divizia de vanzari auto second hand trece sub umbrela brand-ului AAA New Kopel, ca urmare a parteneriatului incheiat intre New Kopel si compania ceha AAA Auto, cel mai mare comerciant de masini second hand din Europa. New Kopel Group ofera astfel clientilor sai masini din propria flota cu garantie un an "din bara in bara" - un serviciu unic in Romania.
2010: Union Motors este cel mai nou dealer Opel
In Iunie 2010, Union Motors preia IPSO Automobile si transforma locatia intr-un showroom Opel ce pune la dispozitia clientilor cea mai larga gama de modele Opel, service autorizat Opel, piese auto online si accesorii.
In aceeasi locatie, serviciile post-vanzare pentru service Dacia si service Renault sunt disponibile.