Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier Sesizari Clienti

Raiffeisen Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiente anterioare cheie/ critice necesare pentru indeplinirea jobului:
• Minim 1 an experienta in pozitii care presupun interactiunea/ comunicarea cu clientii


Cunostinte si traininguri necesare pentru indeplinirea jobului:

❑ Cunostinte tehnice:

• Cunostinte PC – nivel mediu (Microsoft Office – Word, Excel ;
• Limba engleza – nivel mediu;
• Cunostinte despre produsele retail;
• Cunostinte despre normele si procedurile de produs reguli contractuale, proceduri de colectare, politica de credit documentatia conturilor curente;
• Cunostinte despre protectia datelor, recomandari BNR;
• Cunostinte de analiza financiara si raportare;
• Cunostinte despre sistemele si aplicatiile bancare

❑ Traininguri:
• Training-uri pentru dezvoltare competente de comunicare;
• Training-uri pentru dezvoltare cunostinte de Customer Experience

Studii:
• Universitare

Descrierea jobului

Responsabilitati cheie:

• Preia si inregistreaza reclamatiile clientilor in aplicatia dedicata si in evidentele specifice, avand ca sursa de intrare interactiunea directa, website-ul bancii, adrese de email dedicate, alte canale exceptionale (de ex RBI, top management, situatii speciale escaladate PR);
• Solicita, primeste si analizeaza rezolutii si documente de la zonele responsabile de investigare- pentru toate reclamatiile alocate spre analiza- si integreaza informatiile obtinute pentru pregatirea unui raspuns coerent;
• Executa propriile investigatii, accesand diversele aplicatii informatice aferente produselor si serviciilor bancii, in coroborare sau in completare cu rezolutiile primite din zonele specializate;
• Escaladeaza prin coordonator/manager catre proprietarii de produse si procese din banca, pentru a oferi solutii personalizate clientilor nemultumiti in scopul mentinerii si fidelizarii acestora;
• Faciliteaza corectarea/ remedierea situatiilor semnalate si formuleaza, transmitand raspunsuri finale catre clienti, respectand termenele de raspuns si principiile de comunicare eficienta: ton empatic formulare simpla, clara, la obiect, completa; • Asigura interactiunea si gestionarea relatiei cu clientii bancii care doresc sa inregistreze o reclamatie la nivelul receptiei sediului central sau solicita audienta;
• Contacteaza clientii (close the loop) care au oferit feedback in sondajul de satisfactie Puls (reclamatii) pentu clarificari si suport si intocmeste analize/rapoarte privind rezultatele obtinute
• Asigura transmiterea de notificari interne si catre clienti in acord cu termenele agreate pentru a marca diferitele stadii de rezolvare;
• Asigura controlul calitatii alocarii de reclamatii inregistrate catre zonele de investigare potrivite, executa corectiile necesare;
• Identifica si semnaleaza coordonatorului/ managerului de departament deficiente si oportunitati de imbunatatire ale serviciilor si produselor oferite de banca

Descrierea companiei

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

Te asteptam pe pagina noastra de cariere https://cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

Publicat 26 Mart. 2024 Reactualizat 23 Apr. 2024 Expiră 25 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.