Consilier service Volvo
Cybernet Autocenter
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Consilier service Volvo
Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale în care să te implici, să te faci remarcat, te așteptăm la noi în echipă.
În prezent avem în selecție un post de consilier service. Pentru acest rol căutăm, în primul rând, oameni cu bune abilități organizatorice, dar și de argumentare și negociere, ce au cunoştinţe tehnice și o experienţă anterioară relevantă în activitatea de service.
- persoană agreabilă și comunicativă;
- experiența relevantă în activitatea de service;
- cunoștințe tehnice de bază;
Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale în care să te implici, să te faci remarcat, te așteptăm la noi în echipă.
În prezent avem în selecție un post de consilier service. Pentru acest rol căutăm, în primul rând, oameni cu bune abilități organizatorice, dar și de argumentare și negociere, ce au cunoştinţe tehnice și o experienţă anterioară relevantă în activitatea de service.
- persoană agreabilă și comunicativă;
- experiența relevantă în activitatea de service;
- cunoștințe tehnice de bază;
Descrierea jobului
- Meține permanent legătura cu clienții și îi informează cu privire la durata și costurile lucrărilor solicitate.
- Consiliază clienții cu privire la volumul, durata și costurile lucrărilor și realizează oferte pentru produsele/serviciile suplimentare.
- Identifică solicitările clienților, stabilește termenele de predare/primire, de mobilitate a clientului și termenii lucrărilor suplimentare;
- Oferă consultanță tehnică clienților;
- Planifică timpul necesar de reparații împreună cu șeful atelierului de reparații;
- Identifică și prioritizează alte probleme ce nu sunt menționate de client;
- Preia eventualele sesizări ale clienților.
Numai candidaţii selecţionaţi vor fi contactaţi.
- Consiliază clienții cu privire la volumul, durata și costurile lucrărilor și realizează oferte pentru produsele/serviciile suplimentare.
- Identifică solicitările clienților, stabilește termenele de predare/primire, de mobilitate a clientului și termenii lucrărilor suplimentare;
- Oferă consultanță tehnică clienților;
- Planifică timpul necesar de reparații împreună cu șeful atelierului de reparații;
- Identifică și prioritizează alte probleme ce nu sunt menționate de client;
- Preia eventualele sesizări ale clienților.
Numai candidaţii selecţionaţi vor fi contactaţi.
Descrierea companiei
Cybernet Auto Center este dealer & service autorizat Volkswagen, Volvo, Audi, ŠKODA și Das WeltAuto pentru județele Bacău și Neamț.
Prin aplicarea la joburile companiei, ne acordați permisiunea de a prelua datele dvs. cu caracter personal, care pot fi folosite pentru contactarea candidaților.
Publicat
16 Apr. 2024
Reactualizat
30 Apr. 2024
Expiră
16 Mai 2024
Joburi similare