Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier service mecanica - Sect. 6

AUTOITALIA IMPEX
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii universitare (Facultatea de Transporturi/Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere poate fi un avantaj), cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara.

Cunostinte, abilitati specifice:
Automaster
Normative constructor
Initiativa
Abilitati de comunicare/ negociere
Atitudine/ Tinuta
Orientare catre atingerea obiectivelor
Organizare
Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
Empatie
Spirit de echipa
Cunoasterea produsului si a pietei auto
Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.

Cunostinte, abilitati generale:
Fluenta in exprimarea in limba engleza si/sau italiana;
Cunostinte de operare pe calculator;
Permis de conducere categ. B.

Descrierea jobului

Consulta si pregateste programarile stabilite ;
In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesarea realizarii lucrarilor ;
Verifica soldul clientilor programati ;
Identifica clientul si autovehiculul, se asigura de exactitatea informatiilor de identificare ale clientului si le corecteaza, daca este necesar ;
Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
Identifica tipul interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
Verifica in sistemul Constructorului, incadrarea in plaja acoperita de Campaniile de Service, si daca este cazul, deschide un Contract de Reparatie pentru realizarea acesteia ;
Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului servicii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
Monteaza, in prezenta clientului, foliile de protectie (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
Informeaza clientul asupra interventiilor care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului
Efectueaza impreuna cu clientul proba de drum, daca este necesar, pentru confirmarea solicitarii ;
Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului ;
Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Atelier si fixeaza data/ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de finalizarea lucrarii ;
Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire ;
Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.
In ceea ce priveste urmarirea interventiilor :
Transmite Contractele de Reparatie complete catre Seful de Atelier ;
Ramane in contact cu Seful de Atelier/TEC-ul/CTC-istul pentru a urmari stadiul reparatiei in curs, in timp real ;
Informeaza clientii telefonic/e-mail, in cazul lucrarilor neprevazute dar necesare, pentru a obtine acordul acestora si comunica noul termen de finalizare a reparatiilor si ora restituirii ;
Se asigura de conformitatea lucrarilor realizate pentru a garanta satisfactia clientului in termeni de calitate, de punctualitate si de pret ;
Comanda piesele confirmate de Client catre magazia de piese utilizand formularul special de comanda piese de schimb ;
Livrarea autovehiculului :
Se asigura de conformitatea completarii documentelor de service si solicita, daca este cazul, completari sau modificari ;
face mentiuni aferente tuturor solicitarilor clientului notate in Contractul de Reparatie, interventiile efectuate cat si observatiile atelierului referitoare la sfaturi de intretinere sau de utilizare.

Emite devizul de reparatie aferent contractului.

Actualizeaza carnetul de intretinere al autovehiculului, daca este cazul ;
Contacteaza clientul in vederea comunicarii finalizarii reparatiei, a costului total si stabilirii orei de restituire a autovehicului sau si reaminteste clientului modalitatile prin care se poate efectua plata ;
Explica factura clientului, interventiile si ii arata ca ele corespund lucrarilor solicitate si in functie de optiunea clientului, prezinta piesele inlocuite ;
Ii remite factura si fisa controalelor realizate (avand toate campurile completate);
Pregateste vizita urmatoare, sfatuind clientul asupra interventiilor pe care trebuie sa le aiba in vedere (inclusiv urmatorul ITP si urmatoarea revizie);

Descrierea companiei

Cu un total de 6 mărci în portofoliu, Auto Italia va avea reputaţia de a fi importatorul de autovehicule din România cu cea mai amplă reprezentare, ale cărui produse și servicii acoperă toate segmentele pieței și toate cerințele clienților. Totodată, Auto Italia se angajează în dezvoltarea relațiilor de succes cu angajații, furnizorii și partenerii său. Succesul lor întăreşte, totodată, și succesul Auto Italia

Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 9 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.