Candidatul Ideal
Consilier Pacienți (Call center) Hybrid / Remote
Ești o persoană empatică, orientată spre soluții și cu excelente abilități de comunicare?
Alătură-te echipei noastre și devino primul punct de contact pentru pacienți, ajutându-i să se programeze, să reprogrameze sau să anuleze vizitele la clinică, oferindu-le în același timp informații clare și corecte.
Vei avea șansa de a-ți pune la încercare abilitățile organizatorice, specializându-te în comunicarea interumană și profesională. Aplică acum, trimițându-ne CV-ul tău.
Echipa noastră de recrutare abia așteaptă să te cunoască.
Ești o persoană empatică, orientată spre soluții și cu excelente abilități de comunicare?
Alătură-te echipei noastre și devino primul punct de contact pentru pacienți, ajutându-i să se programeze, să reprogrameze sau să anuleze vizitele la clinică, oferindu-le în același timp informații clare și corecte.
Vei avea șansa de a-ți pune la încercare abilitățile organizatorice, specializându-te în comunicarea interumană și profesională. Aplică acum, trimițându-ne CV-ul tău.
Echipa noastră de recrutare abia așteaptă să te cunoască.
Descrierea jobului
Ce vei face:
Ce căutăm la tine:
Beneficii:
- Preiei și gestionezi apelurile telefonice venite de la pacienți;
- Programezi, reprogramezi sau anulezi vizitele medicale;
- Oferi informații simple și precise despre servicii și proceduri;
- Actualizezi baza de date actualizate cu informațiile despre programări;
- Contribui la o experiență pozitivă pentru fiecare interlocutor în parte, la fiecare interacțiune.
Ce căutăm la tine:
- Cunoaștere excelentă a limbii române (vorbit și scris);
- Limbă străină la nivel B2 minim: engleză sau italiană (vorbit și scris);
- Excelente abilități de comunicare și empatie;
- Cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului ( email, aplicații de programări);
- Orientare către interlocutor și capacitatea de a rezolva probleme eficient;
- Organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare, capacitate de sinteză;
- Deschidere pentru lucrul in ture (8 ore pe zi, în intervale de tip 9:00-17:30 / 11:30-20:00 ocazional 12:30-21:00);
- Capacitate de a lucra într-un mediu în care informația se actualizează constant.
Beneficii:
- Mediu de lucru profesionist, prietenos și susținător;
- Posibilitatea de a lucra în regim hibrid (birou + remote) după perioada de formare;
- Asigurare medicală privată;
- Formare profesională continuă;
- Program de lucru luni-vineri;
- Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei;
- Satisfacția de a contribui zilnic la starea de bine a pacienților.
Descrierea companiei
FSP Global operează la Cluj-Napoca din anul 2009 ca externalizator de servicii în sectorul Business Process Outsourcing (BPO) și Call Center. Societatea a fost premiată de către Camera de Comerţ Cluj. FSP Global înseamnă “Full Service Provider''. Utilizăm cele mai avansate tehnologii și furnizăm clientelei noastre servicii personalizate de înaltă calitate.
► www.fspglobal.com
► tel: +40 364 88 56 77